Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران با حضور در نشست پیش از شروع مسابقات انتخابی المپیک گفت: بازیکنان ما بارها برابر روسیه بازی کرده‌اند و خوب می‌دانند که روسیه چه تیم قدرتمندی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مخصوصا در این فصل که آن‌ها قهرمان لیگ ملت‌ها هم شده‌اند و با بازیکنان باتجربه‌ و با قدرت بیش‌تری به رقابت‌های انتخابی المپیک آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روس‌ها مربی خوبی دارند که نشان داد آن‌ها می‌توانند والیبال متفاوتی را به نمایش بگذارند و تیم بسیار قدرتمندی هستند. روسیه بازیکنان باکیفیت بسیاری دارد که همگی عالی هستند.

او در ادامه با اشاره به دیدار دو تیم در لیگ ملت‌های والیبال بیان کرد: ما امسال در ارومیه با هم بازی کردیم و روسیه را شکست دادیم اما فکر می‌کنم تجربه‌ی خوب بازی با روسیه در شهر ارومیه بسیار متفاوت بود. ارومیه شهری والیبالی است که هواداران والیبالی بسیاری دارد و فضای آنجا از هر نظر کاملاً متفاوت با روسیه است. همچنین روسیه حالا در این مرحله دو بازیکن اصلی خود از لیگ ملت‌ها را به همراه ندارد اما چهار بازیکن باتجربه‌ی دیگر به تیم آن‌ها ملحق شده‌اند. این بازی کاملا با شرایط لیگ ملت‌ها متفاوت است.

سرمربی تیم ملی درباره اهداف ایران در سن پترزبورگ، اضافه کرد: ما خواسته‌ها و رویاهای خودمان را دنبال می‌کنیم و رویای ما این است که بتوانیم این‌جا حریفمان را سورپرایز کنیم اما قطعا تحقق آن خیلی سخت خواهد بود.

وی در ادامه افزود: ما اگرچه به علت برخی مصدومیت‌ها و بیماری بعضی از بازیکنان، به طور کامل برای این تورنمنت آماده نشدیم اما امسال دوره‌ی بسیار خوبی را در مسابقات لیگ ملت‌ها گذراندیم.

کولاکوویچ درباره تقابل با دیگر تیم‌های حاضر در روسیه بیان کرد: ما با جدیت تمام برای همه‌ی دیدارهای خود آماده می‌شویم، زیرا به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم و آماده‌سازی جدی برای مصاف با همه‌ی حریفان خودمان داشتیم.

سرمربی تیم ملی در پایان افزود: امیدوارم تیم ما اینجا هم بهترین نمایش خود را در میدان داشته باشد و والیبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در انتخابی المپیک ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۱۸ مرداد در سنت پترزبورگ روسیه به مصاف تیم ملی کوبا خواهد رفت.

کد خبر 4688228

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال کوبا رقابتهای انتخابی المپیک تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان آندره استراماچونی والیبال گابریل کالدرون تیم ملی والیبال ایران وزارت ورزش و جوانان کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یوآندی لئال هیدالگو دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل که اصالتی کوبایی دارد، پس از دو فصل حضور در گاز پیاچنزا ایتالیا، از این تیم جدا و راهی تیم لوکوموتیو نئوسیبرسک شد.

خود این بازیکن و همچنین پلامن کنستانتینوف سرمربی لوکوموتیو نئوسیبرسک این انتقال را تایید کردند تا لئال حضور در لیگ روسیه را نیز تجربه کند. 

لوکوموتیو نئوسیبرسک که این فصل در عین ناباوری نتوانست به جمع چهار تیم سوپر لیگ روسیه صعود کند، امیدوار است با این بازیکن برزیلی و خریدهای دیگرش همچون مارکو ایوویچ و ایگور کوبزار دوباره به جمع چهار تیم این لیگ بازگردد. 

زنیت کازان در حال حاضر قدرتمند ترین باشگاه روسیه است که این فصل نیز توانست قهرمان سوپر لیگ والیبال روسیه شود.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!