Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:58:44 GMT

کدام کشور نمی‌خواهد جنگ تجاری پایان یابد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۵۱۳۷

کدام کشور نمی‌خواهد جنگ تجاری پایان یابد؟

سیاست‌های روسیه در راستای کاهش وابستگی خود به دلار و افزایش سهم خرید جهانی طلا باعث شده است میزان اتکای این کشور به ارز ایالات متحده کمتر شود.

این کاهش وابستگی روسیه به دلار در حالی شگل گرفته است که جنگ اقتصادی آمریکا و چین در نهایت به سود روسیه تمام شده به طوری که این کشور مناسبات ارزی خود با چین را تا حد زیادی با روبل و یوآن انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این بانک مرکزی این کشور اعلام کرد که در ماه می نسبت به فروش اوراق قرضه که در اختیار داشته و تبدیل آن به ذخایر طلا و ارز اقدام کرده است. این میزان خرید طلا ۵۵ تن و ۳۰۰ کیلو بوده است و ذخایر طلا را به مقدار دو هزار و ۱۶۸ تن رسانده است. روسیه در سال ۲۰۱۸ بیشترین سهم جهانی از خرید طلا را داشته است.

میزان استفاده از یورو نیز در تجارت روسیه با اروپا از مقدار ۳۲ درصد در سال گذشته به مقدار ۴۲ درصد در سال جاری میلادی رسیده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه بارها نسبت به به سوء استفاده آمریکا از رواج ارز دلار در جهان انتقاد کرده است.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1288234

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ روسیه چین جنگ اقتصادی ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال دونالد ترامپ سینمای ایران باشگاه پرسپولیس بازیگران سینما و تلویزیون ایران سرگرمی بانک مرکزی قوه قضاییه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران

شهردار زلنودولسک روسیه در دیدار با سرکنسول ایران در کازان ضمن دعوت از میرزاخانی برای بازدید از این منطقه، آمادگی خود را برای ایجاد مرکز تجاری ایران در این منطقه را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، داود میرزاخانی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان، میزبان آفاناسیف پاولوویچ، شهردار زلنودولسک، بود تا در خصوص همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری به تبادل نظر بپردازند. 

آفاناسیف در این دیدار ضمن دعوت از سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان برای بازدید از این منطقه، آمادگی خود را برای ایجاد مرکز تجاری ایران در این منطقه با همکاری سرکنسولگری اعلام نمود و از ایشان جهت بازدید از منطقه زلندولسک و ظرفیت‌های بنادر رودخانه‌ای و به ویژه بندر تازه تاسیس ترکیبی در حاشیه جزیره سیویاژسک دعوت به عمل آورد. 

سرکنسول کشورمان ضمن قبول دعوت به عمل آمده، اجلاس کازان فروم را فرصت مناسبی برای آشنایی تجار و بازرگان ایرانی با امکانات و تسهیلات این منطقه قلمداد نمود.

رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • پایان روابط تجاری ترکیه ـ اسرائیل/ اردوغان در جنگ غزه به دنبال چیست؟
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد