Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از روز پنج‌شنبه خبرهایی مبنی بر بازداشت نوشین جعفری عکاس سینما و تئاتر در بعضی از صفحات کاربران توییتر و چند کانال تلگرامی منتشر شد. برخی از کاربران اعتقاد دارند نوشین جعفری با نام مستعار یار دبستانی، در توییتر فعالیت می‌کرد و پست‌هایی با محتوای سیاه‌نمایی از اوضاع و احوال کشور به اشتراک می‌گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که بسیاری از دوستان جعفری از سلبریتی‌ها گرفته تا چهره‌های شناخته شده اصلاحات معتقدند وی بیشتر مشغول فعالیت در سینما و تئاتر بود و این تهمت‌ها برای ایجاد بازی رسانه‌ای است. نوشین جعفری پیش‌تر جایزه بهترین عکاس برای فیلم سینمایی «لانتوری» را دریافت کرده بود.

با انتشار خبر بازداشت نوشین جعفری، تصویری از برگه صورت جلسه اقلام توقیفی از او در منزلش در فضای مجازی دست به دست شد. یکی از کاربران فضای مجازی با نام کاربری سیدعلی موسوی با انتشار رشته‌توییتی لایه‌های پنهان از بازداشت این فرد و نحوه پوشش خبری بازداشت او توسط رسانه‌های ضدانقلاب و حمایت از او  را تشریح کرد.

در ادامه متن و تصاویر منتشرشده در این رشته توئیت را می‌بینید:

روز گذشته ساعت ۲:۴۸ بعد از ظهر کانال آمد نیوز صورت جلسه اقلام توقیف شده از نوشین جعفری را منتشر کرد. تا ماجرا این دستگیری پر حاشیه تر شود.

هر چند آمد نیوز منبع معتبری نیست اما با بررسی اخبار و جزییات منتشر شده در رابطه با دستگیری و نگاهی به جزییات سند «تاریخ- ساعت-اثر انگشت و..» اصالت سند مشخص میگردد؛اما سوال این سند را چه کسی منتشر کرده؟

طبق قانون صورتجلسه بازرسی منزل دو نسخه دارد یک نسخه دست مأمورین، یک نسخه تحویل خانواده، اگر به تصویر دقت کنید می بینید نسخه رو نوشت کاربنی است؛ یعنی سندی که تحویل خانواده میگردد.

اما جریان رسانه ای همسو و حامی نوشین جعفری ماجرا انتشار سند را وارونه نمایی کرد و هیچ نامی از آمد نیوز را به میان نیاورد و انتشار خبر را به جریانات دیگر منتسب کردن؛

موج حمایتی آغاز شده در حمایت از نوشین جعفری خبر از دستگیری یک عکاس سینما و تئاتر آرام و مهربان میداد، برای درک درستی این حمایت ها تحقیق بیشتر کردم تا از دایره انصاف خارج نگردم.

با کمی جستجو مشاهد میکنید نوشین جعفری در سال ۸۸ در حالی که ۲۱ سال داشته سابقه دستگیری دارد و در همان سال نیز کمپین حمایتی برای آزادی ایشان توسط حزب پان ایرانیست تشکیل میشود. سوابق فعالیت پدر ایشان نیز روشن و مشخص است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوتی بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!

به گزارش ورزش سه، رحمان جعفری در بازی تراکتور و ذوب آهن روز متفاوتی را پشت سر گذاشت و برنامه تاکتیکی خاصی به او سپرده شده بود و در نقش یک بازیکن سازنده در خط حمله این تیم حضور داشت.

مهدی هاشم نژاد در این بازی روی دست بازیکن فیزیکی و بلند قامت تراکتور حضور داشت و برای توپ های سوم استارت می‌زد و رحمان جعفری با کنترل یا سابیدن توپ سعی می‌کرد این بازیکن را صاحب توپ کند، همچنین گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز با ضرب کمتری به توپ در نزدیکی این بازیکن حاضر می‌شدند تا توپ های دریافت شده از این بازیکن نزدیک محوطه دریافت کنند و با ضربه به دروازه یا ارسال پاس عمق تبدیل به موقعیت کنند.

عارف آقاسی اکثر توپ ها را یا با ارسال های بلند و یا به صورت زمینی و با فاصله زیاد در اختیار بازیکنان خط حمله تراکتور قرار می‌داد و خط هافبک ذوب آهن را از جریان بازی خارج کرده بود که محمد ربیعی برای مقابله با این تاکتیک هافبک های دفاعی خود را نزدیک به مدافعان وسط قرار داده بود و همین موضوع باعث شده بود تا بازیکنان کناری تراکتور فرصت های خوبی پیدا کنند.

جعفری در این مسابقه موقعیت های گلزنی خوبی هم داشت که ضربات او با بدشانسی در آستانه ورود به دروازه به مدافعان ذوب آهن برخورد کرد یا با واکنش های خوب پارسا جعفری همراه شد و نتوانست طعم گلزنی را در این بازی حذفی بچشد.

تراکتور در این مسابقه با رویکرد فنی متفاوت نسبت به بازی لیگ وارد شده بود و به خوبی توانست ذوب آهن را تحت فشار قرار دهد و اکثر دقایق بازی را صاحب توپ، میدان و موقعیت باشد.

دیگر خبرها

  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد