Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@07:11:32 GMT

افزایش حجم ورودی در محورهای شمال

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۵۵۰۷

افزایش حجم ورودی در محورهای شمال

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه شاهد ترافیکی پرحجم در محورهای مازندران هستیم، گفت: از هفته گذشته باتوجه به تعطیلی عید سعید قربان شاهد افزایش حجم ورودی در محورهای مازندران بودیم که همچنان حجم ورودی بالا است.

علیرضا قدمی امروز اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیکی پرحجم در محورهای مازندران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از هفته گذشته باتوجه به تعطیلی عید سعید قربان شاهد افزایش حجم ورودی در محورهای مازندران بودیم که همچنان حجم ورودی بالا است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: باتوجه به افزایش حجم ورودی و همچنین تابستان لازم است مردم زمان بازگشت را مدیریت کرده چراکه فردا روز پُرترافیکی در محورهای مازندران خواهیم داشت تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه فردا محور کندوان یک‌طرفه می‌شود، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 فردا تا دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 فردا تا ساعت 2بامداد روز سه‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی بیان کرد: همچنین تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز دوشنبه (عید قربان) از محور هراز ممنوع است

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: در محور کیاسر نیز شاهد افزایش حجم ورودی بودیم که برای فردا باتوجه به افزایش حجم ترافیک بحث محدودیت‌های یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

قدمی در پایان گفت: توصیه ما به تمام رانندگان این است در زمان افزایش حجم ترافیک برای فردا در محورهای مازندران از انحراف به شانه خاکی جاده پرهیز کنند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی جاده شمال پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان ایوب کرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات موثری اجرا شده است که یکی از آن ها خط کشی محور ها است اظهار داشت: در این راستا، در یکسال گذشته ، خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ  امانی این اداره کل انجام شده  که موجب صرفه جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی گردیده است .

وی  تهیه و نصب ۷۰۰متر مربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی را برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای اعلام کرد  و گفت ؛ تهیه ونصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک زن و سولار در  استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان می باشد. 

کرد یادآور شد:تهیه ،نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان  طی این بازه ی زمانی اجرا شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  در پایان خاطر نشان کرد:کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه  مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت  رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران