Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،"  روز گذشته (20 مرداد) گشت کلانتری ۱۱ شهرستان شوشتر به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکوک شد و دستور ایست داد اما سرنشینان این خودرو با بی توجهی به ایست پلیس اقدام به فرار کردند.

این خودرو با سرعت بالا به سمت اتوبان شوشتر - اهواز متواری و از ایست بازرسی نیز عبور کرد که گشت مستقر پس از تعقیب آنها برای هشدار سه تیر هوایی شلیک کرد اما بازهم سرنشینان خودرو توجهی نکرده و با سرعت بیش از ۱۷۰ کیلومتر به مسیر خود ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران برای توقف خودرو بااستفاده از قانون به کارگیری سلاح، سه تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک کردند و در نهایت خودرو متوقف شد که مشخص شد چهار پسر و دختر که هیچ رابطه ای با یکدیگر نداشتند درون خودرو بودند .

یکی از سرنشینان از جنس مذکر براثر کمانه کردن تیر از ناحیه کمر مجروح و در بیمارستان فوت کرد.

ماموران انتظامی از درون خودرو ۱۰ گرم تریاک، مقداری مواد مخدر از نوع گل و  مشروبات الکلی کشف کردند که مشخص شد همگی سرنشینان نیز از مشروبات الکلی استفاده کرده و مست بودند".

۹۵۹۴/۳٠۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بیمارستان تیراندازی خودرو فوت مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۶ نفر خبر داد که با وعده‌های فریبنده خرید و تامین خودرو، ۱۹۰ میلیارد تومان از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بودند.

سردار رهام بخش حبیبی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده‌اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳  نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی دو عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، وی بیان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین