Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی میرحسینی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نشست کمیته ملی برنامه‌ریزی برای تورهای گردشگری ورودی به ایران با حضور رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران، سرکنسول ایران در کراچی پاکستان، اعضای کنسرسیوم‌های ایران، معاون شرکت توسعه گردشگری و مدیریت برخی هتل‌های ایران و مدیران انجمن‌های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این نشست فرصت بسیار خوبی برای معرفی بیشتر سیستان و بلوچستان و ارتباط دفاتر استان با شرکت‌ها و دفاتر تورگردان ایران را فراهم کرد.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: در این نشست ظرفیت‌های گردشگری استان براساس محصولات متنوع شمال و جنوب معرفی و قرار است برای تورهای ورودی به سیستان و بلوچستان بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: حمل و نقل رایگان برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران که تور ورودی به مقصد سیستان و بلوچستان تعریف کنند نیز به منظور ارزان سازی سفر در قالب فم تورهای آشناسازی در نظر گرفته شده و همچنین از تخفیف ویژه واحدهای اقامتی استان نیز بهره‌مند خواهند شد.

میرحسینی گفت: با تشریح ظرفیت‌های ویژه سواحل مکران و گردشگری دریایی در این نشست، برنامه ریزی شد تا فم تور آشناسازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران بویژه دفاتری که در زمینه تورهای ورودی فعالند، در نیمه دوم سال در استان برگزار شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری اینگونه نشست‌ها و افزایش تعامل با این مجموعه فکری و برنامه‌ریزان سفر و گردشگری در ایران بتوانیم در آینده نزدیک، افزایش مسافر را هم در حوزه گردشگری داخلی و هم گردشگران ورودی به سیستان و بلوچستان شاهد باشیم.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در زمینه همکاری‌های دو جانبه ایران و پاکستان قرار است با افزایش همکاری‌های ۲جانبه، نخستین نشست بخش خصوصی ایران و پاکستان در زاهدان برگزار شود تا بتوانیم زمینه همکاری‌های مشترک و تعاملات را فراهم کرده و مسیر جدید ایران- پاکستان و هندوستان باعث شود تا دوباره به دروازه شبه قاره تبدیل شده و با افزایش تعامل بین مردم و بخش خصوصی گردشگری ۲ کشور شاهد توسعه و امنیت پایدار در منطقه باشیم.

۹۹۲۳**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان