Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@08:07:08 GMT

واگذاری مجوزهای برگزاری نمایشگاهها به تشکل‌های تخصصی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۵۱۰۶

واگذاری مجوزهای برگزاری نمایشگاهها به تشکل‌های تخصصی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدیان در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با تاکید بر واگذاری برگزاری نمایشگاههای تخصصی از مجریان غیرتشکلی به تشکل‌های اقتصادی گفت: هشت ماه از این تصمیم دولت گذشته و موضوع هنوز بلاتکلیف است و سازمان توسعه تجارت ایران، آن را تعیین تکلیف نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران افزود: هفته گذشته در قالب مصاحبه‌ای با سایت اتاق بازرگانی تهران، خواستار واگذاری مجوزهای نمایشگاههای تخصصی به تشکل‌ها شده بودیم که بر این اساس، سازمان توسعه تجارت ایران در تماسی تلفنی پیرو این مصاحبه، تهدید کرد که تمام مجوزهای برگزاری نمایشگاهها را باطل کرده و علیه ما شکایت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: درخواست ما این است که تشکل های تخصصی، مجوز برگزاری نمایشگاههای تخصصی را دریافت نمایند؛ چراکه عدم ارایه مجوز به تشکل‌ها و ارایه آن به افراد حقیقی، بحث امضای طلایی را به وجود می آورد.

احمدیان گفت: باید با دولت در این حوزه، به یک زبان مشترک برسیم، چراکه بسیاری از تشکل‌های تخصصی در برگزاری نمایشگاههای تخصصی حوزه خود، دچار مشکل هستند.

کد خبر 4690974 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران سازمان توسعه تجارت قیمت دلار جنگ تجاری بانک مرکزی ایران قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت کالاهای اساسی بازار سهام دلار بورس دلار 4200 تومانی وزارت جهاد کشاورزی تولید نفت قیمت سکه بهار آزادی مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خواف

دریافت 40 MB

تصویربردار: پوریا کاشانی راد

کد خبر 6095578

دیگر خبرها

  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خواف