Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:44:07 GMT

خرید ویلا در شهرهای رؤیایی شمال

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۳۷۴

خرید ویلا در شهرهای رؤیایی شمال

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این شهرها دارای جاذبه های گردشگری متنوع و آب و هوای عالی هستند که هر ساله مسافران زیادی را به سمت این شهرها و ویلاهای ساخته شده در این مناطق می کشانند.

خرید ویلا می تواند شما را به رؤیاهایتان نزدیک کند. گردشگری جز جدا نشدنی از زندگی بشر است و افراد سعی می کنند از آن نهایت بهره را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مناطق گردشگری و ناب در کشور ما شمال کشور است که شهرهای مختلفی در این ناحیه واقع شده اند. از این رو خرید ویلا نوشهر که از جمله شهرهای بسیار زیبا و بهشتی است امکان مسافرت راحت تر و اقامتی ایمن را برای شما فراهم می کند. همچنین خرید ویلا چمستان نیز در سال های اخیر به شدت رواج پیدا کرده است و این منطقه به یکی از بهترین مکان های گردشگری در ایران تبدیل شده است.

برای خرید ویلا در شمال باید سراغ چه شهرهایی بروید؟

اگر بودجه کافی برای خرید ویلا در شمال دارید، بهتر است که سریع تر دست به کار شوید و در بهترین شهرهای شمال یک ویلای اختصاصی بخرید. شهرهای زیادی در مجاورت دریای خزر و جنگل های متراکم این ناحیه قرار گرفته اند که ممکن است شما را دچار تردید کنند که در کدام شهر ویلا خریداری کنید. ممکن است از خودتان بپرسید خرید ویلا در نوشهر برایتان مناسب است یا بهتر است برای خرید ویلا چمستان و دیگر شهرها اقدام کنید. برای خرید ویلای اختصاصی خود بهتر است شهری را در نظر بگیرید که بتوانید در آن جا احساس آرامش بیشتری داشته باشید و از شلوغی های شهرهای بزرگ به دور باشید.

ممکن است هزینه نیز عامل محدود کننده ای برای انتخاب شهر باشد. همچنین نزدیکی به شهر محل سکونت یا محل کارتان می توان از عواملی باشد که بر انتخاب شهر تاثیر بگذارد. روی هم رفته باید چندین عامل را کنار هم قرار دهید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید ویلا در اختیار داشته باشید.

هر کدام از شهرهای شمالی دارای جاذبه های خاص خود هستند که می توانند شما را به یک بهشت بر روی زمین دعوت کنند؛ اما خرید ویلا در نوشهر و چمستان جزو گزینه هایی است که اکثر افراد را راضی نگه می دارد.

خرید ویلا در نوشهر یکی از بهترین شهرهای شمال

نوشهر از شهرهای استان مازندران است که در حدود 160 کیلومتری ساری قرار گرفته است. این شهر دارای جاذبه های گردشگری مختلفی است و کسانی که به نوشهر سفر می کنند می توانند روزهای متمادی از این جاذبه های ناب و بی نظیر لذت ببرند. به علت آب و هوای خاص و طبیعت سرسبز و بکر نوشهر، ویلا سازی در سال های اخیر در این شهر رواج یافته است. طراحی های متنوع و مدرن باعث شده تا قدرت انتخاب بالایی برای کسانی که قصد خرید ویلا نوشهر را دارند فراهم آید و بتوانند از نظر کیفیت و قیمت خرید، ویلایی مناسب برای خود خریداری کنند.

این عوامل دست به دست هم داده اند تا خرید ویلا در نوشهر بازار داغ و پررونقی داشته باشد. از این رو در صورتی که در این شهر ویلا خریداری کنید دارای یک سرمایه با ارزش هم از نظر مادی هم از نظر معنوی خواهید شد که می توانید روزهای خوبی را در آن بگذرانید و روز به روز قیمت آن نیز افزایش می یابد.

با خرید ویلا در چمستان بهترین روزها را در شمال کشور سپری کنید

از دیگر شهرهای زیبا و گردشگری شمال کشور که در استان مازندران واقع شده است، چمستان است و خرید ویلا در چمستان از گزینه هایی است که افراد مشکل پسند نیز به آن رضایت می دهند. قطعاً هنگامی که قصد خرید ویلا در چمستان یا هر شهر دیگری را دارید، نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری خاص و پرطرفدار نیز برایتان اهمیت دارد. هر چند خطه شمالی با نعمت های فراوانی که در آن قرار دارد همیشه شما را راضی نگه می دارد ولی نمی توانید از شهرستان نور با جاذبه هایی مانند جنگل واز، روستای گزناسرا و دریاچه الیمالات در نزدیکی شهر زیبای چمستان بگذرید.

به همین علت است که خرید ویلا در چمستان دسترسی زیادی را به گردشگران می دهد تا از روزهای حضور خود در این منطقه پرگردشگر نهایت لذت را ببرند و بتوانند مکانی مناسب برای اقامت خود و عزیزانشان داشته باشند.

چرا خرید ویلا در شهرهای شمالی به نفع شماست؟

برخی افراد فکر می کنند نیازی نیست برای یک مسافرت کوتاه مدت هزینه خرید ویلا نوشهر یا خرید ویلا چمستان و دیگر شهرها را بپردازند و سرمایه خود را در این زمینه به کار بگیرند؛ اما امروزه سرمایه گذاری در این شهرها و اجاره کوتاه مدت و دراز مدت ویلا به افراد سرمایه گذار در این زمینه کمک شایانی می کند تا با وجود این که خرید ویلا در چمستان و دیگر شهرهای شمالی ارزش افزوده بالایی به سرمایه آن ها می دهد و می توانند از آن بهره ببرند، بتوانند به از خرید ویلا در نوشهر و دیگر شهرهای پرگردشگر درآمد زایی مستمر داشته باشند.

به همین علت است که روز به روز افراد مطلع در این زمینه و گروه حرفه ای اول خونه توصیه به خرید ویلا در شهرهایی از این قبیل می کنند.

برای مشاهده قیمت املاک شمال و همچنین دریافت مشاوره رایگان جهت خرید و فروش و اجاره ملک به وب سایت www.avalkhune.com مراجعه بفرمایید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4691295

منبع: مهر

کلیدواژه: نوشهر قیمت خانه ویلایی خرید و فروش سفرهای تابستانی گروه خودروسازی سایپا شرکت ایرانول بانکداری الکترونیکی خرید و فروش صنعت خودروسازی عید سعید قربان لوازم خانگی قیمت خودرو اشتغال زایی استخدام بانک ملی کارت هوشمند مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

استون ویلا در آوریل 2023 با برتری مقابل چلسیِ گراهام پاتر، زمینه‌ساز اخراج او شد. مائوریسیو پوچتینو در آوریل 2024 از این سرنوشت فرار خواهد کرد.

دانلود (101.1MB)

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی