Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی روز سه شنبه در دیدار با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج مرکز این استان برگزار شد، اظهار داشت: تمامی ظرفیت های موجود در کشور از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برای انجام فعالیت های فاخر و ماندگار فرهنگی به کار گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون تلاش ها و اقدام های مهمی ‌نیز در این زمینه در کشور از سوی سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده و با جدیت ادامه دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: انتظار می رود که دولت تدبیر و امید بیش از پیش خادم حوزه فرهنگ باشد هر چند که خدمات ارزنده آن در سال های اخیر غیر قابل انکار است.

حجت الاسلام و المسلمین قمی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی کشور ارتباط تنگاتنگی با دستگاه های اجرایی، سازمان ها و وزارتخانه های مختلف برای خدمات رسانی بیشتر در عرصه فرهنگی دارد.

وی به محدودیت جدی اعتبارات دولتی در حوزه فرهنگی اشاره کرد و ابراز داشت: این امر هرگز نمی تواند مانع انجام فعالیت های اثرگذار فرهنگی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی برای حضور در آئین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در سفری ۲ روزه وارد شهر یاسوج مرکز این استان شده است.

حجت الاسلام سید رضا افتخاری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات حجت الاسلام حمید برازش مدیرکل پیشین تجلیل شد.

۷۵۳۵/۶۱۱۰  

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تبلیغات اسلامی خدمات رسانی کهگیلویه و بویراحمد معارفه نماینده ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی

ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های فرهنگی برای توسعه و تنظیم‌گری باید اراده داشته باشند
  • تصمیم‌گیری برای تغییر مدیران بر عهده دولت است
  • برای ترمیم زخم های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم 
  • کم کاری رسانه در تبلیغات جوانی جمعیت
  • ۳۶ هزار میلیارد تومان بودجه برای نهادهای تبلیغاتی و فرهنگی و اسلامی /۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شروع مجلس جدید/خرج سفرهای استانی رئیسی چقدر شد؟
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی