Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@18:11:31 GMT

خرس گرسنه دیوار یک خانه را برای غذا سوراخ کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۳۶۳

خرس گرسنه دیوار یک خانه را برای غذا سوراخ کرد

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ پلیس در منطقه کلرادو می‌گوید که این خرس روز جمعه عصر و زمانی که خانه خالی بوده به داخل آن رفته و به همین دلیل به هیچکس آسیبی نرسیده است.

به گفته پلیس منطقه‌ای، بوی متصاعد شده از آشغال‌ها به احتمال زیاد دلیل آمدن این خرس به محل بوده است.

اداره پلیس در صفحه فیس‌بوک نوشت که "پس از حضور ماموران پلیس، خرس شروع به سوراخ کردن دیوار کرد تا بتواند فرار کند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اداره نوشته است: "خرس‌ها حیوانات بسیار باهوشی هستند و برای همین ما نیز باید حواس‌مان باشد و وظیفه‌مان را در قبال این حیوانات وحشی به خوبی انجام دهیم".

در ادامه پلیس از طرف اداره حیات وحش منطقه از مردم درخواست می‌کند تا "برای حفظ امنیت خرس‌ها" همیشه درها و پنجره‌های خانه و خودروها را بسته و قفل کنند و "همیشه نسبت به قفل بودن آن پیش از اینکه شب‌ها بخوابند یا خانه را ترک کنند اطمینان حاصل کنند".

براساس گزارش اداره حیات وحش کلرادو، خرس‌ها طی ۱۰ روز پیش از ۳ اوت به ۳۵ خودرو و ۹ خانه وارد شده بودند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو ماموران پلیس برنا خرس دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی

کارگر افغانستانی اخراجی قهوه‌خانه وقتی فهمید فرد دیگری به جای او مشغول کار شده در اقدامی هولناک وی را به قتل رساند.

به گزارش ایران، بیست و هشتم فروردین‌، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهرری به تیم جنایی اعلام شد.بررسی‌ها نشان می‌داد مرد افغانستانی با ضربه چاقو از ناحیه گلو به قتل رسیده بود. عامل این جنایت پس از قتل قلیان‌های قهوه‌خانه را نیز شکسته و متواری شده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه دریافتند، کارگر سابق قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی وارد قهوه‌خانه شده و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستان خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه گفت: مــالک قبلاً اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم بعد هم فرد دیگری را به جای او استخدام کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد اما متهم کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد. تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • آغاز دیوار کشی در مرز افغانستان
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • فرار یک بوفالو از چنگ شیرهای گرسنه + فیلم
  • کشف نقوش صخره‌ای در منطقه تاریخی ورزقان
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی