Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:13:18 GMT

الاهلی ۱- الهلال صفر؛ برانکو با برد از آسیا رفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۶۱۱

الاهلی ۱- الهلال صفر؛ برانکو با برد از آسیا رفت

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با وجود برتری مقابل الهلال، در صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ناکام ماندند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم الهلال عربستان که در دیدار رفت با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل الاهلی به برتری رسیده بود، از ساعت ۲۲ امشب در استادیوم ملک سعود ریاض میزبان شاگردان برانکو ایوانکوویچ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که انتظار می‌رفت الهلال مثل بازی رفت توپ و میدان را دراختیار داشته باشد و خیلی زود به گل برسد، اما این اتفاق به شکل متفاوتی رخ داد و الاهلی زودتر از حریف پُرستاره خود به گل رسید.

 

در دقیقه ۴۲ عبدالفتاح عسیری از پشت محوطه جریمه با چای چپ شوت زمینی زد که توپ بعد از برخورد به مدافع الهلال وارد دروازه این تیم شد و نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو به اتمام رسید.

 

 

در نیمه دوم الهلال با حمایت تماشاگران پُرتعداد خود سعی در حفظ نتیجه داشت که موفق به انجام این کار شد و توانست با وجود شکست یک بر صفر خانگی مقابل شاگردان برانکو، در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یابد و راهی مرحله یک چهارم نهاییی لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

عبدالله المعیوف، عبدالله الحافظ، علی آل البلیهی، جانگ هیون سو، یاسر الشهرانی، سلمان الفرج، سالم الدوسری(۸۶- هتان باهبری)، محمد کانو(۷۳- ناصر الدوسری)، سباستین جووینکو(۹۰- محمد الشلهوب)، آندره کاریو و بافتیمبی گومیس بازیکنانی بودند که در ترکیب تیم الهلال برابر الهلال به میدان رفتند.

 

محمد العویس، حسین عبدالغنی، عبدالفتاح عسیری(۶۸- حسین المقهوی)، عبدالله حسون، ده سوزا، دنیل الکسیچ، محمد خبرانی، علی الاسمری(۸۰- عمر السومه)، دجانینی و سلمان الموشر(۸۳- عبدالرحمن غریب) بازیکنان منتخب برانکو ایوانکوویچ بودند که در طول ۹۰ دقیقه برای الاهلی عربستان برای الهلال بازی کردند.

عربستان لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم

5 سال از کامبک دیدنی شاگردان کلوپ مقابل بارسلونا گذشت.

دانلود (18.7MB)

دیگر خبرها

  • سیلی البلیهی به بازیکن الهلال پس از بازی حساس
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید