Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، رئیس حفظ آثار شهدای سپاه الغدیر استان یزد در یادواره گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مدافع حرم وشهید حججی ناحیه مرکزی یزد گفت: جمهوری اسلامی ایران، همه انواع جنگ را که شامل جنگ‌های سخت، نیمه سخت ونرم می‌باشد را تجربه کرده است؛ داعش با هدف ارعاب وایجاد خوف ووحشت در دل نیرو‌ها به میدان آمد وگرنه چه لزومی دارد که انسانی را که بایک گلوله کشته می‌شود را با طرز وحشیانه‌ای سر ببرند و یا بسوزانند ویا در آب‌ها خفه کنند؛ نیرو‌های قدس وفاطمیون به همراه نیرو‌های حزب الله لینان آمدند و در مقابل آن‌ها ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مهدی فرهنگدوست با اشاره به حضور فعال وسلحشورانه نیرو‌های قدسریال فاطمیون، حزب الله، حشد الشعبی ونیرو‌هایی از پاکستان واز حاشیه خلیج فارس در شکست مفتضحانه داعش گفت: داعش آمده بود تا از شیعه واسلام اثری باقی نماند؛ خودشان اقرار نمودند که ما باید تا زمانیکه سوریه رابه صورت کامل فتح نکرده بودیم به عراق نمی‌رفتیم واتین یک اشتباه استراتژیک بود؛ آن‌ها آمده بودند تا بعد از تصرف عراق وسوریه وتشکیل حکومت خود وارد ایران شوند واین یک شعار نبود؛ اما ایرانی‌ها وارد سوریه شدند؛ شهدای ما پیشگیری نمودند از اینکه امثال داعش به حریم‌های کشورمان تجاوز کند؛ باید قدردان این شهدا وخانواد‌های آن‌ها باشیم.
رئیس حفظ آثار شهدای سپاه الغدیر استان یزد تصریح نمود:شهدای مظلوم مدافع حرم حضرت زینب (س) که در غربت شهید شدند امروز به عنوان سند‌های حقانیت جمهوری اسلامی هستند؛ آن‌ها رفتند تا ما در آرامش به سر ببریم وبه اعتقادات خود برسیم. انتهای پیام/د

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است