Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@02:50:55 GMT

برگزاری مجامع 18 شرکت بیمه ای

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۹۳۶۱

برگزاری مجامع 18 شرکت بیمه ای

خبرگزاری آریا - بررسی‌ها نشان می‌دهد که از بین شرکت‌های بیمه‌ای، تاکنون مجمع 18شرکت برگزار شده ولی 7شرکت دیگر هنوز مجمع خود را برگزار نکرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا، با پایان یافتن تیرماه و آخرین روزهایی که شرکت ها باید مجامع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار و صورت های مالی دوره مالی منتهی به 29اسفند 1397را برگزار کنند، شرکت های بیمه نیز هریک اقدام به برگزاری مجامع کرده و صورت های مالی خود را به روزرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به جز شرکت سهامی بیمه ایران که به طور معمول مجمع آن در شهریورماه برگزار می شود و 2شرکت بیمه اتکایی امین و ایرانیان که تاریخ مجامع عمومی آنها به دلیل ذات اتکایی آنها در تاریخ دیگری برگزار می شود، 4شرکت بیمه رازی، تعاون، آرمان و حافظ نیز تاکنون مجامع خود را برگزار نکرده اند.
بررسی ها نشان می دهد مجامع شرکت های بیمه رازی، آرمان و حافظ به دلیل به حد نصاب نرسیدن قانونی اعضای مجمع برگزار نشده است. با این حال طی روزهای آینده مجامع این شرکت ها برگزار خواهد شد.
از سوی دیگر با وجودی که صورت های مالی بیمه تعاون مورد تایید حسابرس و بیمه مرکزی قرار گرفته اما به دلیل عدم رسیدن حد نصاب قانونی هنوز مجمع برگزار نشده است و در این راستا بیمه تعاون نیز در تدارک برگزاری مجدد مجمع مطابق قانون تجارت و اساسنامه شرکت است.
با این حال 18شرکت بیمه آسیا، البرز، دانا، پارسیان، سامان، تجارت نو، نوین، کارآفرین، ملت، ما، پاسارگاد، دی، معلم، کوثر، میهن، سرمد، سینا و زندگی خاورمیانه مجامع خود را برگزار کرده اند. در این بین تنها شرکت های بیمه میهن و سینا زیان ده بوده و شرکت بیمه دانا سودی تقسیم نکرده است و سایر شرکت های بیمه سودده بوده و سود بین سهامدارانشان تقسیم کرده اند.
بیمه آسیا
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا در روز 25تیرماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. براین اساس سود خالص بیمه آسیا برای این دوره مالی، رقم 644.501میلیون ریال، سود قابل تخصیص 1.037.872میلیون ریال و سود نقدی هر سهم نیز 120ریال اعلام شده است.
بیمه البرز
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه البرز در روز 24تیرماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. براین اساس سود خالص بیمه البرز برای این دوره مالی، 641.145میلیون ریال، سود قابل تخصیص 908.029میلیون ریال و سود نقدی هر سهم نیز 120ریال اعلام شده است.
بیمه دانا
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دانا در روز 27تیرماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. براین اساس سود خالص این شرکت در این دوره مالی، 301.998میلیون ریال، سود قابل تخصیص 67.214میلیون ریال و سود خالص هر سهم 296ریال و سود نقدی هر سهم نیز صفر ریال اعلام شده است.
بیمه پارسیان
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه پارسیان در روز 12خردادماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. سود خالص این شرکت برای دوره مورد اشاره، 766.559میلیون ریال، سود قابل تخصیص 1.105.412میلیون ریال و سود نقدی هر سهم نیز 283ریال اعلام شده است. البته بیمه پارسیان در 16مردادماه مجمع فوق العاده ای را درباره افزایش 3میلیارد ریالی برگزار کرد و این موضوع از محل مطالبات و آورده نقدی و اندوخته به تصویب اعضا رسید.
بیمه نوین
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه نوین در روز 26تیرماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. براین اساس سود خالص بیمه نوین برای دوره مالی مورد اشاره 428.867میلیون ریال، سود قابل تخصیص 65.898میلیون ریال و سود نقدی هر سهم نیز 30ریال اعلام شد.
بیمه کارآفرین
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه کارآفرین در روز 27تیرماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. سود خالص بیمه کارآفرین برای دوره مالی مورد اشاره 105.411میلیون ریال، سود قابل تخصیص 125.483میلیون ریال، سود خالص هر سهم 60ریال بوده ولی این شرکت برای امسال سود نقدی تقسیم نکرده است.
بیمه ملت
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ملت در روز 25تیرماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. براین اساس سود خالص بیمه ملت برای دوره مالی مورد اشاره 860.954میلیون ریال، سود قابل تخصیص 934.923میلیون ریال و سود نقدی هر سهم نیز 250ریال اعلام شد.
بیمه ما
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ما در روز 11خردادماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. براین اساس سود خالص این شرکت برای دوره مورد اشاره 659.764میلیون ریال، سود قابل تخصیص 577.543میلیون ریال و سود نقدی هر سهم نیز 280ریال اعلام شده است.
بیمه سامان
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه سامان در روز 27تیرماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. براین اساس این شرکت در دوره مالی مورد اشاره 472.938میلیون ریال سود خالص، 648.585میلیون ریال سود قابل تخصیص و 100ریال سود نقدی برای هر سهم داشته است.
بیمه پاسارگاد
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه پاسارگاد در روز 20خردادماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. سود خالص این شرکت برای دوره مالی مورد اشاره 3.015.957میلیون ریال، سود قابل تخصیص 3.056.154میلیون ریال و سود نقدی هر سهم نیز 180ریال به ازای هر سهم اعلام شده است.
بیمه دی
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دی در روز 27تیرماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. براین اساس سود خالص این شرکت در دوره مورد اشاره 1.028.266میلیون ریال، سود قابل تخصیص 306.671میلیون ریال و سود نقدی هر سهم نیز 50ریال اعلام شد.
بیمه معلم
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دی در روز 29تیرماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. سود خالص این شرکت برای دوره مورد اشاره رقم 301.021میلیون ریال، سود قابل تخصیص 167.710میلیون ریال و سود نقدی هر سهم نیز 21ریال اعلام شد.
بیمه کوثر
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه کوثر در روز 31تیرماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید.
سود خالص این شرکت برای دوره مورد بررسی 1.773.364میلیون ریال، سود قابل تخصیص 1.903.496میلیون ریال و سود نقدی هر سهم نیز 200ریال اعلام شده است.
بیمه تجارت نو
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تجارت نو در روز 16تیرماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. براین اساس سود خالص بیمه تجارت نو برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97رقم 388.052میلیون ریال، سود قابل تخصیص 391.988میلیون ریال و سود نقدی هر سهم نیز 32ریال تصویب شده است.
بیمه میهن
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه میهن در روز نهم مردادماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. این شرکت در دوره مورد اشاره (9.418) میلیون ریال زیان محقق کرده و زیان خالص آن برای هر سهم 6ریال اعلام شده است. بدیهی است که این شرکت سودی نیز تقسیم نکرده است.
بیمه سرمد
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه سرمد در روز 30خردادماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. سود خالص این شرکت برای دوره مالی مورد اشاره 506.290میلیون ریال، سود قابل تخصیص 594.653میلیون ریال و سود نقدی هر سهم نیز 300ریال تعیین شد.
بیمه سینا
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه سینا در روز 12مردادماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. این شرکت در دوره مورد اشاره (364.011) میلیون ریال زیان محقق کرده و زیان آن به ازای هر سهم نیز 243ریال اعلام شده است. بدیهی است که این شرکت سودی نیز بین سهامداران خود تقسیم نکرده است.
بیمه زندگی خاورمیانه
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه زندگی خاورمیانه در روز 29تیرماه برگزار شد و صورت های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29اسفند 97به تصویب رسید. سود خالص این شرکت در دوره مالی مورد اشاره 111.158میلیون ریال و سود قابل تخصیص آن 121.004میلیون ریال اعلام شده است. این شرکت به ازای هر سهم نیز 80ریال سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم کرده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ضیایی صبح شنبه در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین «وعده صادق» با اشاره به حضور گسترده مردم به خصوص مردم ولایتمدار فیروزکوه در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که این حماسه بزرگ رقم خورد.

ضیایی با اشاره به کشیده شدن انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین و تهران به دور دوم، گفت: خوشبختانه در دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه‌ها برگزار شد و امیدوار هستیم که در مرحله دوم هم شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در خصوص برگزاری دور دوم انتخابات به صورت تمام الکترونیکی عنوان کرد: در مرحله دوم برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس انتخابات به صورت تمام الکترونیک و در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک موجب تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ رأی و شمارش آرا می‌شود، افزود: امیدوار هستیم که در این خصوص با کسب تجربه‌ای مطلوب، برای برگزاری انتخابات‌های بعدی نیز از این امکان بهره مند شویم.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در خصوص صحت انتخابات نیز اظهار کرد: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده است.

ضیایی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزدها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

مدیر کل انتخابات استانداری تهران در پایان با بیان اینکه در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران بیش از ۷۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور داشتند، گفت: خداوند را شاکر هستیم که با وجود همه فشارها توانستیم انتخابات مرحله اول را طبق چهار مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری اعم از «امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» برگزار کنیم و انشاالله برای دوره دوم نیز از تمام ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه انتخابات بهره خواهیم گرفت.

کد خبر 6089609

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟