Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بهروز شهابی‌زاد سه‌شنبه شب در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای و اصحاب رسانه اردکان ضمن تبریک دهه ولایت افزود: در حال حاضر دولت با کاهش فروش نفت و عدم تحقق درآمدهای خود روبروست اما این شهرستان از ثبات نسبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در گذشته از محل درآمد ارزش‌افزوده در شهرستان کارهای بسیار خوبی انجام‌شده است که هنوز هم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردکان تصریح کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان نیز بیشتر استفاده کنیم.

شهابی زاد در ادامه با اشاره به گستردگی فضاهای مجازی و لزوم بهره‌برداری از این ظرفیت، افزود: باید از پتانسیل و توانایی افرادی که دارای ادبیات، بیان، تخصص و قلم خوبی هستند در این فضا استفاده و به این فضا به‌عنوان یک فرصت نگاه کنیم.

فرماندار اردکان گفت: ذات خبرنگار و هنر او نقد کردن مسئولان است؛ اما آشنایی با قوانین و تنگناهای آن نیز لازم است و خبرنگاران باید بیشتر با ظرفیت‌های شهرستان و وظایف و امکاناتی که مدیران اجرایی دارند آشنا شوند.

وی، اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای را به رعایت اخلاق در بیان انتقادات و گفته‌های خود دعوت کرد و افزود: انتشار مباحث و موضوعاتی که هنوز قطعیت آن مشخص نشده بازتاب خوبی برای شهرستان ندارد و موجب تخریب وجهه شهرستان می‌شود، سربلندی اردکان باید برای همه ما مهم باشد.

شهابی‌زاد گفت: باید از موضوع خبر و ظرفیت رسانه‌ها در راستای توسعه شهرستان استفاده کرد، چالش‌ها و نقدها را با ادبیات محترمانه بیان کرد، مدیران شهرستان هم مکلف هستند که پاسخگوی رسانه‌ها باشند رسانه‌ها نیز باید مطالبه‌گری کنند.

در ادامه این نشست، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای ضمن بیان مسائل و دغدغه‌های خود سؤالاتی را در موضوعات مختلف از فرماندار اردکان پرسیدند و در پایان نیز از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد .

۷۵۴۴/ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم

دبی رودخانه دز با توجه به افزایش خروجی سد دز به بیش از ۸۰۰ مترمکعب بر ثانیه رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، در پی بارش های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی  سد به 600 متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد 200 مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به 800 متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودروها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

به گزارش تسنیم، 175 میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

.

انتهای پیام/735/.

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد