Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا رمضانی در نشست هم‌اندیشی که با حضور جمعی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی یزد برگزار شد، تاکید کرد که از اواسط سال ۹۶ رویکرد جدیدی برای پایداری مشاغل افراد  اتخاذ شد و در آینده نزدیک مبلغ وام به کارآفرینان و فعالان اقتصادی در ازای به‌کارگیری هر مددجوی تحت پوشش تا ۵۰۰ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی این نهاد در طرح راهبری شغلی با هدایت مددجویان مستعد تحت حمایت در کنار کارآفرینان و فعالان اقتصادی که با دانش، تجربه و توانمندی مسیر شغلی را طی کرده‌اند، سعی دارد رابطه‌ای منطقی بین آن‌ها برقرار کند تا هر ۲ طرف از این همکاری منتفع شوند.

وی اظهار داشت: در این رابطه کاری که بین مددجویان و راهبران شغلی تعریف‌ شده است اگر مددجویی در مسیر شغلی نیازمند آموزش باشد کمیته امداد هزینه آن را پرداخت می‌کند.

به گزارش روز پنجشنبه کمیته امداد یزد ، رمضانی بابیان اینکه به‌زودی مجمع خیران اشتغال دریزد تشکیل می‌شود، یادآور شد: شناسایی خیران متقاضی به ایجاد اشتغال و بهره‌گیری از نقش آنان در فرایند توانمندسازی و اشتغال مددجویان از جمله اهداف مورد نظر اجرای این طرح است.

همچنین مدیرکل کمیته امداد یزد با اشاره به اهمیت راهبری شغلی و کاریابی گفت: بحث اشتغال مددجویان تحت حمایت از بدو تأسیس این نهاد همواره مورد توجه بوده است و در سال‌های اخیر این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

محسن علیزاده بابیان اینکه این نهاد به‌عنوان سازمان حمایتی و اجتماعی کار می‌کند، افزود: رویکرد ما ارائه خدمات هدفمند به مددجویان است که در نهایت به توانمندسازی آنان منجر می‌شود و پس از مدت مشخصی آنها از چرخه حمایتی خارج‌ خواهند  شد و نیازمندان دیگر جایگزین آن‌ها می‌شوند.

در حال حاضر ۲۷ هزار خانوار شامل ۵۸ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد یزد قرار دارند.

۲۰۸۸/ ۲۰۴۷/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند