Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:11:21 GMT

کره شمالی: حرفی برای گفتگو با کره جنوبی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۱۱۸۳

کره شمالی: حرفی برای گفتگو با کره جنوبی نداریم

کره شمالی امروز جمعه اعلام کرد پیونگ یانگ تمایلی برای گفتگو با کره جنوبی ندارد. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یکی از سخنگویان کمیته اتحاد صلح آمیز کره شمالی امروز جمعه همزمان با آزمایش جدید موشکی این کشور گفت که پیونگ یانگ هیچ تمایلی برای از سرگیری گفتگو با کره جنوبی ندارد و تاکید کرد انتظار از سرگیری مذاکره با سئول پس از پایان مانور مشترکش با آمریکا امیدی بیهوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره جنوبی ششمین آزمایش موشکی خود طی هفته‌های اخیر را امروز جمعه به نشانه اعتراض به برگزاری مانور مشترک آمریکا-کره جنوبی انجام داد. این اشاره کره شمالی به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باز می‌گردد که اخیرا مدعی شده بود کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نامه اخیر خود تمایل برای شروع مجدد مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای خود را با ایالات متحده بلافاصله پس از اتمام مانور نظامی مشترک میان سئول و واشنگتن، ابراز کرده است.

در بیانیه کمیته اتحاد صلح آمیز کره شمالی که خبرگزاری رسمی این کشور آن را منتشر کرد آمده است: مقامات کره جنوبی می‌خواهند از آب گل آلود گفتگوهای آتی کره شمالی-آمریکا ماهی بگیرند و این خیال را در سر دارند که مرحله مذاکره طبیعتا پس از پایان مانور مشترک فرا می‌رسد.

این بیانیه می‌افزاید: آنها [کره جنوبی] می‌توانند آنچه را اکنون ما حس می‌کنیم ببینند به عنوان مثال ما دیگر حرفی برای گفتن با مقامات کره جنوبی یا مذاکره مجدد نداریم.

کره شمالی هفته گذشته اعلام کرده بود مذاکرات بین دو کره تا زمانی که کره جنوبی بهانه ای قابل قبول برای برگزاری مانور مشترک با آمریکا ارائه نکند،‌ از سر گرفته نخواهد شد.

اعتراض کره شمالی به همسایه جنوبی و آمریکا با شلیک 2 موشک دیگرکره شمالی: کره جنوبی برای رزمایش مشترک با آمریکا «بهانه‌ای قابل‌قبول» ارائه کندواکنش آمریکا به شلیک موشک کره شمالی

 

انتهای پیام/

R36447/P/S8,87,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" کره جنوبی اخبار "کره شمالی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا کره جنوبی اخبار کره شمالی اخبار آمریکا کره جنوبی اخبار کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام

در این مانور که همزمان با سراسر کشور برگزار شد آخرین تمهیدات لازم برای کاهش خطرات حوادث در بخش ساختمان مورد بررسی قرار گرفت.

در سال گذشته ۵۹۲ مورد از بازرسی‌ها به کارگاه‌های پر خطر اختصاص داشت که این عامل باعث شد تا در سال گذشته ۲۳ درصد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران در استان کاهش پیدا کند.
 
در این مانور ۵۰ نفر از بازرسان کار، رابطین ایمنی، کمیته‌های حفاظت ایمنی، کارشناسان شبکه‌های بهداشت و درمان، مجموعه آتش نشانی، مدیریت درمان و سازمان نظام مهندسی با هم همکاری دارند و از کارگاه‌هایی که در حوزه ساختمان، ابنیه و راه هستند بازدید می‌کنند.
 
برنامه‌های آموزشی ایمنی، ابزار مهمی در کاهش تعداد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی