Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:44:30 GMT

توئیتر پیام های اهانت آمیز را فیلتر می کند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۸۵۸۳

توئیتر پیام های اهانت آمیز را فیلتر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، توئیتر  قابلیت جدیدی برای رصد پیام های خصوصی کاربران ارائه کرده است.

این شبکه اجتماعی اعلام کرد مشغول آزمایش فیلتری برای «دایرکت مسج» ( پیام های مستقیم) با محتوای  اهانت آمیز است. پیام هایی که احتمالا حاوی واژه های مشکوک هستند در یک فولدر به نام «پیام های اضافی» ذخیره می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران  می توانند به طور دلخواه آنها را ببینند.

چند خط اولیه از  دایرکت مسج یا همان پیام مستقیم مذکور  مخفی می شود و در عوض این عبارت دیده می شود: «این پیام مخفی شده زیرا حاوی محتوای اهانت آمیز است». در این حالت کاربر می تواند آن را ببیند یا حذف کند. 

این در حالی است که توئیتر  در سال جاری میلادی تلاش کرده با استفاده از فناوری، توئیت های اهانت آمیر را بدون نیاز به دخالت کارمندان انسانی حذف کند. هرچند چنین سیاست های الگوریتم محوری کارآمد هستند اما ممکن است آنها نیز  پیام هایی را به اشتباه مشخص کنند یا  بسیاری از نمونه های خطرناک را  بدون فیلتر رها کنند.

در کنار این مورد توئیتر ویژگی «مخفی کردن پاسخ ها»(hide replies) را نیز آزمایش کرد و گزارش توئیت های اهانت آمیز را تسهیل کرد.

با این وجود بخش بزرگی از محتوای نامناسب و اهانت آمیز در توئیتر به شکل  «دایرکت مسج» هستند که حتی ممکن است کاربران را دنبال نکنند. زنان و افراد رنگین پوست به خصوص در معرض آزار و اذیت آنلاین قرار دارند.

اگر تنظیمات حساب کاربری فرد طوری باشد که او بتواند پیام مستقیم از هر کاربر دیگری دریافت کند، توئیتر به طور خودکار آن پیام را در فایلی به نام «درخواست های پیام» قرار می دهد. علاوه بر آن توئیتر دارای ویژگی «فیلتر کیفیت» است که پیام های بی ارزش را از این فولدر پاک می کند.

کد خبر 4694150

منبع: مهر

کلیدواژه: توییتر امنیت اطلاعات شبکه اجتماعی فناوری نانو نوآوری شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی گوشی هوشمند ماهواره شرکت هواوی صندوق نوآوری و شکوفایی تولید دارو فناوری فضایی ناسا موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • ببینید | حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی