Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@14:47:22 GMT

جزییات بیمه کسب وکارهای نوین

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۷۷۱

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی ضمن بیان جزییات بیمه شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوین گفت: مشکلی برای بیمه این شرکتها نداریم و بیمه پردازی آنها باید از روز اول آغاز شود. ناطقان: محمد حسن زدا گفت: شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوین(کارهای استارت آپی) در حال حاضر به سرعت در حال گسترش است و ما هیچ مشکلی برای بیمه استارت آپ ها نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در مورد چگونگی بیمه این افراد گفت: به محض اینکه شرکتی تشکیل شد باید مدارک شرکت را به ما ارائه کنند که این امر نیز هم اکنون از طریق خدمات غیر حضوری هم امکان پذیر است و ما کد کارگاهی را می دهیم.

وی افزود: مدارک شامل آگهی تاسیس، اساسنامه شرکت و مدارک رسمی شرکت است که بدانیم با چه شرکتی در ارتباط هستیم.

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: کد شرکت را که دریافت کردند بلافاصله می توانند بیمه پردازی پرسنل خودشان را هم شروع کنند.

وی در پاسخ به این سوال که سازمان چه کمکی برای کم شدن هزینه های بیمه ای شرکتهای استارت آپ می کند گفت: اگر اعضای موسس همه عضو هیات مدیره باشند می توانند همه فارغ از بیمه بوده و مشمول بیمه نباشند اما اگر بخواهند اعضای هیات مدیره هم بیمه شوند یک نفر وارد بحث بیمه می شود و بیمه را انجام می دهد.

زدا اظهار داشت : این یک قانون اجباری است و بیمه پردازی برای پرسنل از روز اول باید شروع شود تا بعدا مشکلی ایجاد نشود. منبع: مهر برچسب ها: کسب و کار نوین ، بیمه ، شرکت ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کسب و کار نوین بیمه شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان یزد گفت: استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور داراست و این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه‌ای بالا است.

روح الله حیدری در حاشیه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به منظور همکاری و همراهی همه شرکت‌های بیمه‌ای در استان جهت ارائه بهتر خدمات بهینه بیمه‌ای به شهروندان یزدی جلسه سندیکای شرکت‌های بیمه در استان یزد شکل گرفت و در آن حول محور کارگروه‌های متعدد بحث و تبادل نظر شد و پیشنهادات خوبی نیز مطرح گردید.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در سال جدید خدمات بهتری را به مردم استان یزد ارائه دهیم خاطر نشان کرد: در طی سال‌های اخیر در استان یزد متأسفانه شاهد بلایای طبیعی هستیم، در این بین برخی از مردم و اهالی شهرها و روستاها فاقد بیمه‌نامه منازل مسکونی و اماکن تجاری خود هستند که در بلایای طبیعی دچار گرفتاری می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان تصریح کرد: شاهد این هستیم که پس از خسارت‌های وارده مردم به دستگاه‌های حمایتی مراجعه دارند و این معضلی برای مردم فاقد بیمه شده است.

حیدری افزود: لازم است با هماهنگی‌های بیشتر به مردم جهت تهیه بیمه نامه‌ها اطلاع رسانی شود تا بتوانند در زمان خسارت از شرکت‌های بیمه‌ای مطالبه کنند.

وی تاکید کرد: به جهت تحقق این امر انتظار است تا مدیران استان همکاری و کمک داشته باشند تا شرکت‌های بیمه‌ای بتوانند در راستای خدمات مؤثر واقع شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان گفت: یکی از اقداماتی که شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌دهند و در طی سال‌های گذشته آن را تقویت کردند بیمه‌های بازنشستگی به کمک بیمه‌های تجاری است، لذا توصیه ما به مردم استفاده از پارامترهای بیمه‌ای در این خصوص در شرکت‌های بیمه است.

حیدری با بیان اینکه استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور دارد ادامه داد: این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه بالا است و این جای خوشحالی و تبریک به مردم استان دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا با پوشش گسترده بیمه در استان در زمان حوادث، خسارت کمتری به مردم وارد شود و خسارت‌ها تا حدی جبران شود.

کد خبر 747129

دیگر خبرها

  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • حذف کسب وکارهای غیرقانونی از گردونه رقابت با مجوز الکترونیکی
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد