Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی گفت: بابت خرید املاکی که در تراز ۷۲۳ متر سد سیمره است ۳۶۰ میلیارد تومان از طرف وزارت نیرو اختصاص‌یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، عصر روز شنبه (۲۶ مرداد) در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده این استان از اختصاص ۳۶۰ میلیارد تومان جهت تملک املاک بالادست سد سیمره خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: وزارت نیرو بابت خرید املاکی که در تراز ۷۲۳ متر بالادست سد سیمره است ۳۶۰ میلیارد اختصاص داده است که به مردم منطقه پرداخت می‌شود.

 

سلیمانی دشتکی یادآور شد: پیرو جلسه‌ای که با معاون اول رئیس‌جمهور داشتیم، مقرر گردید ۶۰۰ میلیارد تومان برای تملک املاک بالادست سد سیمره اختصاص یابد که خوشبختانه از این میزان، امروز مبلغ ۳۶۰ میلیارد تومان برای روستاهای مذکور اختصاص‌یافته است.

 

استاندار ایلام در ادامه خواستار کار کارشناسی به سویه در دو طرف رودخانه سیمره شد و گفت: البته این میزان اعتبار جدای از روستای چم شیر است چراکه آن روستا اقتضائات خاص خود را دارد.

 

وی، بابیان اینکه فعالیت سامانه سجاد تا روز پنجشنبه آینده به‌طور مجدد تمدیدشده است، افزود: تقاضای من این است تنگ‌نظری‌ها را کنار بگذارید تا افرادی که در سیل اخیر چه به‌طور مستقیم توسط سیل و چه غیرمستقیم توسط بارندگی‌های شدید دچار خسارت شده‌اند بتوانند اطلاعات خود را وارد این سامانه کنند.

 

سلیمانی دشتکی، تصریح کرد: بخشی از اطلاعات که در بخش کشاورزی، حوزه صنعت و قالیبافان جامانده بود در این فرصت پیش‌آمده تا آخر همین هفته وارد سامانه شود.

 

وی، در پایان با تأکید بر در پیش بودن کنگره عظیم اربعین، خاطرنشان کرد: تلاش کنید مسائل سیل در کمترین زمان ممکن جمع شود تا با تمرکز بیشتر خود را آماده برگزاری مراسم اربعین کنیم.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه عید غدیر غدیر خطبه نماز جمعه گلپایگان خراسان جنوبي اردبیل امام جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان مناطق سیل زده سد سیمره تملک اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم