Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:03:47 GMT

سرمربی علم و ادب: به آینده تیم امیدوارم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۱۷۱۵

سرمربی علم و ادب: به آینده تیم امیدوارم

به گزارش ایرنا، یونس باهنر شنبه شب پس از دیدار مقابل نود ارومیه در جمع خبرنگاران افزود: امروز بازی سختی داشتیم، نود ارومیه در دو ماه گذشته تمرینات خود را به شکلی منظم انجام داده، ولی ما بازی‌های تدارکاتی کمی داشتیم.

سرمربی تیم علم و ادب شهرداری تبریز یادآوری کرد: مقابل ۹۰ اورمیه هم دست‌مان خالی بود و مشکلاتی وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بازیکنانش اضافه کرد: من چندان از بازیکنانم راضی نیستم و انتظارم بیشتر از آنها بود. 

باهنر عنوان کرد: تیم ما خیلی دیر بسته شد و چند نفر فقط دو جلسه با ما تمرین کردند؛ همچنین کار نقل و انتقال باشگاه هم دیر انجام شد و به همین خاطر مشکلاتی به وجود آمد که باعث شد ما بیشتر از ۱۲ جلسه تمرین تاکتیکی نداشته باشیم.

سرمربی تیم شهرداری اذعان کرد: من به این تیم خیلی امیدوارم و مطمئنم که در آینده به نتایج خوبی خواهد رسید، قول می‌دهم از بازیکنان‌ ما که ۹۰ درصدشان هم بومی هستند، در آینده بیشتر خواهید شنید.

باهنر گفت: تیم ما امسال حتماً در میانه‌های جدول رده‌بندی قرار می‌گیرد چرا که این تیم، تیم خوبی بوده و من به بچه‌هایم امیدوارم.

تیم علم و ادب شهرداری تبریز تبریز از هفته اول لیگ یک آزادگان مقابل تیم فوتبال نود ارومیه ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

تک گل تیم علم و ادب را در بازی مقابل ۹۰ ارومیه، رضا نجاری به ثمر رساند.

۹۸۵۳/۵۱۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است