Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:38:17 GMT

ناوگان موتوری شبکه پست کشور نوسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۹۴۲

ناوگان موتوری شبکه پست کشور نوسازی شد

حسین نعمتی روز یکشنبه در مراسم رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری موزعین شبکه پستی اظهار داشت: با استفاده از توان داخلی توانستیم ناوگان شهری پست را نوسازی کنیم، این مرحله تمام کار نیست و در واقع شروع کار است و امیدواریم در پروژه بعدی در سال آتی بتوانیم ناوگان موتوری را به موتورهای برقی مجهز کنیم .
وی افزود: این موضوع فرصتی است که در کلان‌شهرهای کشور توجه به بحث محیط زیست و محیط سالم را دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نعمتی با اشاره به اینکه توجه به استانداردها در شبکه پست برای ما خیلی مهم است، گفت: نیروهای نامه‌رسان ما به شدت در معرض آسیب هستند و در سرما و گرما دچار سختی و مرارت می‌شوند و ما باید استانداردها را برای آنان تهیه کنیم.
وی موتور ایمن را یکی از اقدامات برای رعایت استاندارد برای این افراد اعلام کرد و افزود: رعایت ایمنی از دیگر اقدامات برای ارتقای استاندارد آنان است که خوشبختانه در هیات مدیره جدید هم به این موضوعات توجه جدی شده است.
مدیرعامل شرکت پست، افزود: خیلی تلاش کردیم که موضوع سختی کار نامه‌رسانان را قانونی کنیم که در مجلس شورای اسلامی مقاومت‌هایی وجود داشت و عملا این امکان میسر نشد، ما معتقد هستیم که بخش نامه‌رسانی باید این اتفاق برای آنان رخ دهد.
وی بیان داشت: پست هر روز رو به رشد و ارتقاست و خدمات شبکه پستی در نوع خودش بی‌نظیر است.
نعمتی درباره قیمت هر موتورسیکلت نیز گفت: خرید آنها با حداقل قیمت انجام شد و هر دستگاه ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان برای ما هزینه داشته است.
وی گفت: این موتورسیکلت در اقساط ۲۴ ماهه و با هر قسط بیش از ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده و تصمیم هیات مدیره بر این است که بتوانیم اقساط پرداختی نامه‌رسان بابت این وسیله نقلیه  را جبران کنیم تا هزینه‌ای متوجه آنان نشود.
نعمتی، توزیع را یکی از فرایندهای حساس شرکت پست و راه ارتباطی این مجموعه با مردم برشمرد و افزود: در شرایط جدید معتقد هستیم در مجموعه حاکمیت و نظام، یک نفر نماینده دولت باید به درب منازل مردم مراجعه کند و طبیعی است که نامه‌رسانان از گذشته این جایگاه را داشته و می‌توانند این کار را به نحو مطلوب انجام دهند.
مدیر عامل شرکت پست گفت: بحث اعتماد به نامه‌رسان، برند معتبر ماست که به آن افتخار می‌کنیم و معتقد هستیم برند امانتداری و برند اعتماد به شبکه توزیع کشور باید بیش از گذشته تقویت شود.
وی با اشاره به اینکه دو اپراتور جدید وارد این کار شدند، گفت: با توجه به ویژگی شبکه پستی کشور که در اقصی نقاط کشور دارای دسترسی است، این دو اپراتور می‌توانند در بخش توزیع و امانتداری به ما متوسل شوند.
نعمتی افزود: موضوع مهم دیگر برای شبکه پستی، نوسازی و پوست‌اندازی شرکت ملی پست است، ما باید همواره رو به رشد باشیم و نوسازی و جدیدسازی برند یکی از دغدغه‌های ماست.
مدیر تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت پست نیز در این مراسم گفت: تعدادی از موتورسیکلت‌ها در شهر تهران و استان‌های قزوین و البرز امروز توزیع می‌شود و برای آذربایجان غربی و استان‌های دیگر قبلا تحویل شده است.
محمد سلگی گفت: فرایند توزیع ما به مدت ۲۰ روز خواهد بود و دو هزار و ۱۵۰ موتورسیکلت در سایر استان‌ها توزیع می‌شود، بیشترین سهم با ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت به استان تهران اختصاص یافته است.
وی بیان داشت: در کل کشور چهار هزار و ۳۰۰ موتورسیکلت، ناوگان توزیع موتوری ما برعهده دارند که الان دو هزار و ۱۵۰ موتورسیکلت در مرحله اول نوسازی می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پست ناوگان عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۷۲۷ هزار عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و دستگیری ۲ متهم در شهرستان زابل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از هماهنگی های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از 727 هزار و 700 عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه 80 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص دو متهم دستگیر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار جلیلیان با بیان اینکه فروش داروهای غیرمجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود