Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:35:25 GMT

تحقق منویات رهبری جزو اولویت‎های استان است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۹۵۴

تحقق منویات رهبری جزو اولویت‎های استان است

سرمست گفت: تحقق منویات رهبری جزو اولویت‎های استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم که امروز (یکشنبه 27 مرداد) در مرکز آموزش قوه قضاییه برگزار شد، گفت: تحقق اهداف و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی جزو اولویت های استان به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار قم همچنین تأکید کرد که انجام پروژه های استان بدون همراهی و حمایت های مراجع تقلید غیرممکن است.


وی افزود: همه ارکان نظام درصدد تحقق آرمان های استان هستند و امیدواریم بتوانیم با تعامل و همدلی و انسجام، منویات رهبری را در استان پیش ببریم.


سرمست ادامه داد: نقشه راه مدیریت استان را در قالب ستاد رونق تولید و پشتیبانی از سرمایه گذاری و مقابله با آسیب های اجتماعی دنبال خواهیم کرد تا احساس رضایت بین مردم و ایجاد عدالت در جامعه را به وجود آوریم.


وی درباره رئیس جدید دادگستری قم گفت: حجت الاسلام والمسلمین مظفری شناخت خوبی از قم دارد و این انتخاب را با توجه به قرابت میان استان قم و خراسان رضوی به فال نیک می گیریم.


سرمست با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس سابق دادگستری قم تأکید کرد که حجت الاسلام والمسلمین مظفری نیز مطمئنا در قم به موفقیت خواهند رسید.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر اردبیل گلپایگان نماز جمعه خبرگزاری شبستان دهه ولایت و امامت کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند روزنامه بهرام سرمست دادگستری استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

کد خبر 6086377

دیگر خبرها

  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • اتهامات تتلو اعلام شد
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان