Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، اسدالله کارگر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه در هیچ محصولی بازار با کمبود مواجه نیست و از تمام نقاط کشور محصول به میادین میوه و تره‌بار وارد می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر موجودی و کیفیت محصولات خوب ارزیابی می‌شود و محصولات نسبت به سال گذشته از شرایط بهتری برخوردارند زیرا در سال گذشته سردرختی‌ها در این فصل دچار آسیب شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه در سال جاری باغات دچار آسیب و آفت‌زدگی نشده‌اند، گفت: در حال حاضر قیمت میوه متاثر از تورم اقتصادی نسبت به سال گذشته، افزایش قیمت را تجربه کرده است.

کارگر در رابطه با گوجه‌فرنگی و پیاز بیان کرد: قیمت گوجه‌فرنگی و پیاز روند نزولی به خود گرفته و خوشبختانه کمتر از قیمت معمول گذشته به فروش می‌رسد و این در حالی است که این دو محصول در گذشته نوسان قیمت قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به طور طبیعی هر ساله در این مقطع زمانی قیمت گوجه‌فرنگی روند نزولی به خود می‌گیرد  اما جای تعجب است که چرا قیمت محصولات تولیدی از گوجه‌فرنگی همچون رب روند کاهشی به خود نگرفته است.

به گزارش ایسنا، بررسی‌ها از سطح شهر نشان از آن دارد که در حال حاضر هر کیلوگرم سیب گلاب به طور میانگین به قیمت ۸ هزار تومان، انگور ۸ تا ۱۰ هزار تومان، آلبالو ۱۰ هزار تومان، شلیل ۱۰ هزار تومان، گیلاس ۱۹ هزار تومان، انواع هلو ۱۰ هزار تومان، گلابی ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان، موز ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان، لیموترش ۱۳ هزار تومان، گوجه‌فرنگی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، طالبی ۲ هزار و ۷۰۰ تومان، خیار ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب‌زمینی ۶ هزار و ۲۰۰ تومان و پیاز ۳ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته