Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:53:24 GMT

گام دوم تاسیس شهر نوآوری کرمان برداشته شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۰۰۱۹

گام دوم تاسیس شهر نوآوری کرمان برداشته شد

به گزارش ایرنا، در نشست هماهنگی تاسیس شهر نوآوری کرمان، رضا کلانتری نژاد مدیرعامل گروه هم آوا جزییاتی از برنامه این گروه برای تاسیس شهر نوآوری کرمان را تشریح کرد. 

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز گفت: استان کرمان به دلیل برخودار بودن از صنایع بزرگ و کسب و کارهای متعدد قابلیت ورود به کسب و کارهای نوین را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا دلیری ادامه داد: تاسیس این مرکز می تواند به رونق کسب و کارهای جدید و نوآورانه در جنوب و جنوب شرق کشور منجر شود. 

محمدجواد فدائی، استاندار کرمان نیز با اعلام آمادگی استان برای تاسیس این مرکز گفت: پس از نهایی شدن جزییات طرح و عقد تفاهمنامه، مقدمات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان کرمان سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کرمان تاسیس قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،استاندار مازندران با بیان این که واردات محصولات کشاورزی باید به گونه ای باشد که کشاورز ضرر نکند، گفت: صادرات محصولات کیفی این استان به کشورهای حاشیه خزر مورد تاکید است.

یوسف نوری روز چهارشنبه همزمان با دیدار خانواده شهید سروی در جمع خبرنگاران ساری افزود:با برنامه های کوتاه مدت یک ساله و برنامه های بلند مدت برای پیشرفت این استان برنامه داریم.

وی اظهار داشت: برای اجرایی کردن برنامه های توسعه استان با همه صاحب نظران هم اندیشی خواهد شد و با بهره مندی از خرد جمعی گام های موثری برای آبادانی استان برمی داریم.

استاندار مازندران با بیان این که، توجه به اقتصاد دریا محور و صادرات محصولات کشاورزی استان از جمله برنامه های کوتاه مدت مورد تاکید است، افزود: برقراری تعادل در بخش محصولات کشاورزی برنج و مرکبات در این استان یک امر اجتناب ناپذیر است.

نوری افزود: گره گشایی در مسیر اجرای طرح ملی نهضت مسکن از نمونه های طرح های بلند مدت است که باید به سرعت در این استان گره گشایی کرد.

استاندار مازندران با ذکر این مطلب که در بخش مسکن در مازندران باوجود برخی موانع، کارهای خوبی انجام شد، گفت: بعد از پایان چهار سال مازندران در ساخت مسکن باید به همان میزان که سهم این استان اعلام شد، برسد.

نماینده عالی دولت در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران کارهای ضروری وجود دارد، که باید انجام شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: اقتصاد دریا محور یک ظرفیت خوب برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی است که باید در این بخش اهتمام داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • «کارور ملی هوش مصنوعی» به زودی تاسیس می‌شود
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود