Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، «ژایر بولسوناور» رئیس جمهور برزیل که روابطی گسترده با «دونالد ترامپ» همتای آمریکایی خود دارد، در همراهی با سیاست های واشنگتن بطور محرمانه اعلام کره که قصد دارد تا نام حزب الله لبنان را به لیست گروه های تروریستی اضافه کند. 

بولسوناروز به دنبال عقد قرارداد آزاد تجاری با آمریکاست و چنین اقدامی با توجه به تنش های میان واشنگتن و حزب الله لبنان، می تواند موجب نزدیکی بیشتر برزیل و آمریکا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نوشته بلومبرگ، با توجه به پیچیدگی هایی که در سیستم قضایی برزیل وجود دارد به نتیجه رسیدن خواسته بولسونارو مشکل بوده و زمانبر خواهد بود.

کد خبر 4696668 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ژایر بولسونارو برزیل حزب الله لبنان لیست گروه تروریستی ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه عربستان سعودی ایران عراق جنگ 2015 یمن هندوستان دونالد ترامپ ترکیه کشمیر روسیه پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز چهارشنبه هشتم ماه مه ۲۰۲۴ پس از رصد و دنبال‌کردن تحرکات نظامیان دشمن اسرائیلی در موضع المالکیه و ورود آنان به یکی از سنگرهایشان، این نظامیان را با موشک هدایت‌شونده هدف گرفته و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: همزمان با این اقدام، رزمندگان، این موضع را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند و نظامیان نگهبان آن را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند. علاوه بر این رزمندگان مقاومت اسلامی تجهیزات جاسوسی این موضع را هدف گرفتند و آن‌ها را ویران کردند.

همچنین حزب‌الله لبنان از حمله به مقر فرماندهی تازه‌تاسیس تیپ غربی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «یعرا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی با استفاده از پهپادهای انتحاری خبر داد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای جنوبی و خانه‌های امن و هدف قراردادن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه هشتم ماه مه ۲۰۲۴ مقر فرماندهی لشکر ۹۱ در پادگان برانیت را با موشک سنگین برکان هدف گرفته و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در روز جاری به ۹ عملیات می‌رسد.

کد خبر 6100786

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ رزمنده حزب‌الله لبنان در راه قدس
  • وزیر دفاع اسرائیل : تابستان داغی پیش روی لبنان است
  • تداوم حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان
  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه»
  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟