Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: نخستین پرواز بازگشت حجاج استان ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه ظهر امروز ۲۸ مردادماه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان به زمین نشست. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

حسن اعرابی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: نخستین پرواز بازگشت حجاج سیستان و بلوچستان با 4 ساعت تاخیر از مبدا در فرودگاه زاهدان به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: پرواز ایران ایر 1559 نوع ارباس 310 که قرار بود ساعت 8 صبح امروز از مدینه به زاهدان برسد با تاخیر به وجود آمده در پرواز ساعت 12:10 دقیقه ظهر در زاهدان به زمین نشست.

وی گفت: ظهر امروز با انجام یک پرواز 213 نفر از حجاجیان سیستان و بلوچستان در قالب 2 کاروان به استان بازگشتند.

بازگشت حجاج به سیستان و بلوچستان از فردا آغاز می‌شودبازگشت کاروان 85 نفره حجاج ایلامی 30 تیرماه 98 خواهد بودبرگزاری نخستین دعای ندبه حجاج ایرانی در مکه پس از مناسک حج

وی ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی زاهدان از امروز به مدت 5 روز میزبان حجاج سیستان‌ و بلوچستانی از سرزمین وحی است و قرار است بیش از هزار زائر خانه خدا با 7 پرواز از طرف ایران ایر به استان باز گردند.

به گزارش تسنیم بیش از هزار نفر زائر از سیستان و بلوچستان در قالب 11 کاروان از 26 تا 29 تیرماه به سرزمین وحی اعزام شده بودند که از امروز  تا یکم شهریورماه این کاروان‌ها با 7 پرواز توسط جمهوری اسلامی(ایران ایر) در حال بازگشت به استان هستند.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران