Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از ساخت ۳۷۷ واحد مسکن مددجویی در روستاها و نقاط محروم استان خبر داد و گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی ۱۵۸ میلیارد ریال تخصیص یافته است. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر یکی از ماموریت‌های بسیج سازندگی را خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم دانست و اظهار داشت: با مدیریت این نهاد و همکاری بسیج در رده‌های مختلف از جمله بسیج محلات، گروه‌های جهادی، دانشجویی، طلاب، جامعه پزشکی، بسیج مهندسی، دانش آموزی و اقشار با توان تخصصی به مناطق محروم و روستایی خدمات‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعزام 114 گروه جهادی به مناطق محروم و روستایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این گروه‌های جهادی در ایام تعطیلات تابستان خدمات گوناگونی از جمله در عرصه آموزشی، علمی، پزشکی، عمرانی، مهندسی، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه گروه‌های جهادی در سه بازه زمانی به روستاها و مناطق محروم اعزام می‌شود خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی که هر تیم دارای 35 تا 50 نفر است در سه بازه زمانی ایام نوروز، تابستان، تعطیلات بین دو ترم دانشجویی به مناطق هدف اعزام می‌شوند.

سرهنگ عباسی‌فر اردوهای جهادی را بهترین فرصت و زمینه برای خودباوری جوانان دانست و تصریح کرد: اردوهای جهادی که نقش مهمی در رفع محرومیت روستاها و نقاط کم برخوردار دارد بهترین موقعیت برای گسترش فرهنگ کار جوانان  و  ترویج خوشبینی و امیدواری مردم است.

وی، شناسایی مشکلات روستاها و نقاط محروم را مورد توجه گروه‌های جهادی دانست و بیان کرد: گروه‌های جهادی با شناسایی مشکلات زیربنایی متناسب با مطالبات مردم در روستاها و مناطق محروم، طرح‌های لازم را تدوین و اجرایی می‌کنند که نقش مهمی در تامین زیرساخت‌های آن مناطق دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به اینکه گروه جهادی محله محور در راستای خدمت‌رسانی به محرومان فعالیت دارند افزود: 450 تیم جهادی محله محور در استان بوشهر فعالیت دارند و با اعلام نیاز در روستاها و مناطق محروم این تیم‌ها در اسرع وقت اعزام و خدمات مورد نیاز مردم را ارائه می‌کنند.

سرهنگ عباسی‌فر اجرای پروژه‌های کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه را از جمله ماموریت‌های تیم‌های جهادی محله محور دانست و خاطر نشان کرد: اکنون این گروه‌های جهادی در نقاط مختلف استان بوشهر در حال فعالیت و خدمات رسانی در روستاها و نقاط محروم هستند.

82 میلیارد تومان طرح عمرانی توسط گروه‌های جهادی در استان بوشهر اجرا شد مجمع خیران بسیج سازندگی در استان بوشهر راه‌اندازی شود 110 گروه جهادی به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شدند

وی، از اجرای 706 پروژه  کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه در روستاهای استان بوشهر با اعتبار 30 میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها در مجموع  60 درصد آن ساخت مسکن مددجویی در روستاهای استان بوشهر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه  377 واحد مسکن مددجویی در روستاها و نقاط محروم استان در حال اجراء است گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی هر کدام با زیربنای 50 متر مربع 158 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

سرهنگ عباسی‌فر با بیان اینکه بخشی از این واحدهای مسکونی امسال تحویل مددجویان شده است افزود:  تاکنون 200 واحد مسکن مددجویی با اعتبار 9 میلیارد تومان تکمیل و تحویل مدجویان  در روستاهای استان شده و مابقی تا پایان امسال ساخته و به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر واگذار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح

سردار مجید ابن الرضا در جلسه شورای مسکن استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل ساخت مسکن نیرو‌های مسلح برآورد شده است گفت: اصل ۳۱ قانون اساسی بر داشتن مسکن متناسب با نیاز هر جامعه تاکید دارد و یکی از موارد مطرح شده در پیام امام راحل در خصوص وظایف دولت اسلامی نیز حل مشکل مسکن است.

وی افزود: مسکن از نیاز‌های اولیه زندگی انسان و از موضوعات جدی در سبد معیشت خانوار است متاسفانه بازدهی بازار مسکن در جامعه امروز به قدری بالا رفته که هم ارز با بازار سکه و دلار حرکت می‌کند و باید هرچه سریعتر برای حل مشکل مسکن اقدام شود.

سردار ابن ارضا با اشاره به رشد جمعیت و کمبود مسکن در سال‌های آینده افزود: بالاترین هزینه در زمینه ساخت مسکن مربوط به دستمزد، مصالح و فولاد است.

رئیس ستاد تامین اجتماعی و قرارگاه مسکن نیرو‌های مسلح کشور ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی فاقد کاربری نیرو‌های مسلح با اجازه مقام معظم رهبری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه تاکید کرد: نیرو‌های مسلح برای تامین مسکن مورد نیازشان باید دغدغه ۱۰۰ درصدی داشته باشند و ما نیز در مدیریت استان کاملا آماده همکاری در این زمینه هستیم.

 رحمتی گفت: برای ساخت مسکن نیرو‌های مسلح زمین‌هایی در نظر گرفته شود که زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل برق، آب و گاز را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور به مسکن دغدغه اساسی دارد و اگر این خط فکری در همه استان‌ها و شهرستان‌ها جاری و ساری شود یک عملیات عمرانی بزرگ برای ساخت مسکن به راه خواهد افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مسکن یک حوزه تخصصی و مهندسی است بنابراین باید به جزئیات اعداد و ارقام در این حوزه مسلط باشیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه در روند ساخت مسکن نیرو‌های مسلح حد توقفی وجود ندارد گفت: بر این اساس ظرف یک ماه آینده همه نیازمندی‌ها و موجودی‌ها احصا شوند به طوری که در جلسات بعدی قرارگاه فقط راه حل مشکلات موجود مورد بررسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح تمام دارایی‌های خود در داخل و خارج شهر را پای کار بیاورند ما نیز بالاترین ارزش افزوده‌ای را که در استان در اختیار داریم ایجاد خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند