Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@05:03:27 GMT

محورهای تماس تلفنی دوباره جانسون و ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۸۷۸

محورهای تماس تلفنی دوباره جانسون و ترامپ

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری از رایزنی تلفنی مجدد خود با «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس  خبر داد.

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص نوشت: بحث خوبی با نخست وزیر بوریس جانسون داشتم. درباره برگزیت و توافق تجارت آزاد میان انگلیس و آمریکا با وی رایزنی کردم. چشم انتظار دیدار وی در نشست گروه ۷ در فرانسه هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر نخست وزیر انگلیس نیز در این باره اعلام کرد که دو طرف درباره موضوعات اقتصادی و روابط تجاری گفتگو کردند.

کد خبر 4697454

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ بوریس جانسون گروه 7 ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه عربستان سعودی جنگ 2015 یمن عراق ایران ترکیه کشمیر دونالد ترامپ روسیه هندوستان پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی هنیه باالعامری/ تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس روز چهارشنبه تلفنی با هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح در عراق صحبت کرد.

جنبش حماس در بیانیه‌ای از تماس تلفنی «اسماعیل هنیه» با «هادی‌العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق و گفت‌وگوی طرفین در خصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی مرتبط با جنگ غزه خبر داد.

دو طرف در این تماس در خصوص موضوع موافقت حماس با طرح آتش‌بس و یورش رژیم صهیونیستی به رفح گفت‌وگو کردند.

اسماعیل هنیه در این تماس از مواضع عراق در قبال فلسطین تقدیر کرد و عملیات‌های مقاومت عراق در حمایت از غزه را ارزشمند دانست.

هادی العامری نیز ضمن تأکید بر موضع ثابت عراق در رد تجاوز و ایستادگی در کنار ملت فلسطین، گفت که گروه‌های فلسطینی در نهایت حکمت و درایت شرایط را مدیریت می‌کنند در زمان مناسب تصمیمات مناسب می‌گیرند.

کد خبر 6101001

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی اسماعیل هنیه و هادی العامری
  • تماس تلفنی هنیه باالعامری/ تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه
  • تماس تلفنی «هنیه» و «السودانی»
  • تماس تلفنی هنیه با السودانی/ تقدیر حماس از مواضع عراق
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد