Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@14:51:39 GMT

صابری: شکست تایلند غیرممکن نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۷۴۱

صابری: شکست تایلند غیرممکن نیست

ملی‌پوش والیبال بانوان ایران گفت: تایلند تیم بسیار با تجربه‌ای است، اما برای برد به میدان خواهیم رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهسا صابری ملی‌پوش والیبال ایران بعد از برد برابر هنگ‌کنگ گفت: ما در بازی اول اصلا خوب بازی نکردیم. بازی برابر تیم میزبان طبیعتاً کار سختی است و بدون شک یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها کره جنوبی خواهد بود، زیرا با تیم المپیکی خود به این مسابقات آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم ایران هم در برابر کره تمام توان و پتانسیل خود به کار نگرفت؛ بنابراین این دیدار برای برگشتن به تورنمنت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود. تیم هنگ‌کنگ تیم چالش‌برانگیزی نبود، اما بازی ساده‌ای نیز نداشتیم و اگر ایران از تمام توان خود استفاده نمی‌کرد، نمی‌توانست این بازی را به سود خود به پایان ببرد.

او در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: با توجه به آنالیز بازی، قرار گذاشته بودیم سرویس‌های خوب و با تداومی داشته باشیم که توانستیم این کار را انجام دهیم. تیم هنگ‌کنگ تیم خوبی بود، اما عملکرد تیم ما بهتر بود و در سرویس عملکرد بسیار خوبی داشتیم. این پیروزی روحیه تیم و اعتماد را به ما بازگرداند تا در بازی بعدی برابر تایلند با روحیه قوی‌تری بازی کنیم. تایلند تیم بسیار با تجربه‌ای است، اما برای برد به میدان خواهیم رفت و برای برتری خواهیم جنگید. با این که تیم حریف قدرتمند است، اما تحت هیچ عنوانی پا پس نمی‌کشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم تایلند را آنالیز خواهیم کرد و فردا دو جلسه تمرین خواهیم داشت. کار بسیار سختی در بازی بعدی پیش روی داریم، اما پیروزی برابر این تیم غیرممکن نیست و امیدوارم این اتفاق مهم در این تورنمنت به وقوع بپیوندد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ورزش بانوان مهسا صابری والیبال بانوان والیبال مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد

سرمربی آلمانی لیورپول پس از شکست غیر منتظره تیمش برابر اورتون از هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیداری معوقه از هفته‌ بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با دو گل برابر اورتون شکست خورد و با این شکست از کورس قهرمانی عقب افتاد. یورگن کلوپ هم به چنین چیزی اعتراف کرد.

او در نشست خبری بعد از بازی درباره این سوال که آیا شرایط برای قهرمانی لیورپول بسیار سخت شد، گفت: بله اینگونه است. باید آرسنال و منچسترسیتی بدترین نتایج را کسب کنند و ما هم در همه بازی‌ها به پیروزی برسیم تا قهرمان شویم. با این شرایط حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم سخت شد و باید در ادامه بسیار بهتر ظاهر شویم. واقعا متاسفم. نمی‌دانم اکنون هواداران چه احساسی دارند و تنها می‌توانم از آنها عذرخواهی کنم. باید بهتر از این ظاهر می شدیم.

او ادامه داد: از این نتیجه واقعا احساس یاس و ناامیدی داریم. دو گل روی ضربات آزاد که اورتون در آنها تبحر داشت، دریافت کردیم. می دانستیم که این نقطه قوت اورتون است با این حال آنها توانستند گلزنی کنند و این ضعف ما را نشان می‌دهد. ما فرصت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم. بازیکنان با شتابزدگی به توپ ضربه می‌زدند و نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. انتظار چنین بازی ضعیفی را نداشتم. بازی بارها به خاطر ضربات آزاد متوقف و زمان زیادی گرفته شد.

کلوپ در پایان گفت: این برای نخستین بار نیست که برابر یک حریف باانگیزه و جنگنده شکست می‌خوریم. این بازی اصلا برای ما خوب پیش نرفت و فرصت های زیادی را از دست دادیم. اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم اکنون نتیجه‌ای دیگر رقم خورده بود. در دیدار بعدی برابر وستهم نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت و نشان خواهیم داد که به توانایی خود ایمان داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم