Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ویژه منتخبین شهرستان کوهدشت با حضور فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان،  حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت و سایر مدعوین در سالن امید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت برگزار شد.

در این مراسم، فرشته طهماسبی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان ضمن اعلام رشد ۷۴ درصدی شرکت کنندگان در این دوره جشنواره نسبت به دوره قبل در کوهدشت اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره رضوی به صورت شهرستانی، عدم تمرکز در مرکز استان بوده تا انگیزه مضاعفی جهت شرکت هرچه بیشتر عموم مردم سایر شهرستان های استان در دوره های آتی جشنواره رضوی و سایر برنامه های فرهنگی، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت نیز در این مراسم از برگزای آیین اختتامیه به صورت شهرستانی تقدیر کرد و اظهار داشت: کتاب مفید و ارزشمند حافظ اندیشه و میراث فرهنگی هر جامعه است و یک جامعه با علم و فضیلت زنده خواهد بود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی یکی از اقدامات قابل تقدیر در آشنایی عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با سیره اهل بیت(ع) به خصوص حضرت امام رضا (ع) به عنوان ولی نعمت کشور عزیز ما، است که هر ساله با جدیدت و در بخش های متنوع برگزار می شود و امیدوارم این برنامه در آینده نیز با برنامه ریزی مناسب از رونق بیشتری برخوردار باشد.

امام جمعه کوهدشت تامین رزق فکری عموم افراد جامعه را وظیفه همه متولیان فرهنگ دانست و اهتمام بیشتر مسولین را در این زمینه خواستار شد.

در پایان این مراسم نیز از ۹ نفر از برگزیدگان شهرستان کوهدشت به این شرح تقدیر شد:

در بخش نقاشی کودک: سیده فاطمه موسوی

در بخش چهارگزینه‌ای نوجوان: محمدرضا رحمانی و رضا شهابی

در بخش چهارگزینه‌ای بزرگسال: محمد متولی، محمد محمودوند و لیلا مرادیان

 همچنین در بخش پویش نوجوان «احمد رضا رحمتی»؛ در بخش نقاشی نوجوان «ثنا کوشکی» و در بخش پویش بزرگسال «باقر رجبی»  مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 4697615

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره کتابخوانی رضوی کوهدشت قزوین بوشهر شیراز روز خبرنگار شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه‌خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات