Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از روزنامه Abola پرتغال، مهرداد محمدی درباره روابط خود با برادرش که در فصل جاری پس از 3 سال بازی در تیم احمد گروژنی روسیه به تیم خنت بلژیک پیوسته است گفت: ما به اتفاق هم رشد و مبارزه کردیم. روابط میان من و میلاد بسیار عالی است. ما برای هم فراتر از یک برادر هستیم.

مهرداد محمدی که از تیم سپاهان راهی تیم آوِس پرتغال شد افزود: من و میلاد دوستان خوبی برای هم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این گفت‌وگو با میلاد یک ساعت صحبت کردم. او گلزنی من دربازی اخیر تیم آوِس در لیگ برتر پرتغال را تبریک گفت. البته من هم به میلاد نخستین حضور 90 دقیقه‌‌ای در ترکیب تیم خنت بلژیک را تبریک گفتم. همه از این اتفاق‌ها در کشورمان خوشحال هستند که شامل ما نیز می‌شود.

ملی‌پوش ایرانی تیم آوِس درباره شرایط زندگی در ایران اظهار داشت: زندگی در ایران، آسان، زیبا و امن است. عاشق کشورم هستم و مردم ایران عاشق فوتبال هستند. این ورزش محبوب ماست. تاسف می‌خورم که در بازی ایران برابر پرتغال در جام جهانی 2018 غایب بودم. این بازی رویای من بود. من فرهنگ و میهمان‌نوازی مردم پرتغال را دوست دارم. هرگز در این کشور احساس تنهایی نمی‌کنم. احساس می‌کنم در تیم بسیار خوبی هستم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: خیلی خوب و منطقی بازی می کردیم ولی یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: بازی خوب اما با فشاری برای ما بود؛ خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم ولی یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم.

وی افزود: سعی کردیم تا جایی که می‌شود به خاطر فوق‌العاده متراکم بازی کردن صنعت نفت، از کناره‌ها خوب استفاده کنیم و تا کناره‌ها خیلی خوب توپ‌ها را می‌رساندیم و سعی می‌کردیم گردش توپ‌مان خوب باشد ولی در ارسال‌ها و موقعیت‌سازی آنطور که باید نبودیم.

سرمربی مس رفسنجان بازی را در مجموع خوب توصیف و تصریح کرد: صنعت نفت فضاها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضد حملات تا جایی که می‌توانستیم سعی کردیم موقعیت خاص ندهیم.

وی ادامه داد: در شرایط سخت باید این تجربه‌ها را داشته باشیم و همیشه این نیست که شرایط خوب است؛ باید حساب شده به این بازی نگاه کنیم، فکر کنیم و ببینیم کجاها چه مشکلاتی داشتیم.

نویدکیا با تبریک به تیم صنعت نفت و آرزوی موفقیت برای آن‌ها، خاطرنشان کرد: کمبود بازیکنان دست ما را بسته بود تا بخواهیم تغییرات خاصی انجام دهیم.

کد خبر 751286

دیگر خبرها

  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • «گل‌غلتان» آیینی زیبا با عطر مدهوش‌کننده گل محمدی
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است