Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیر کل امور بین الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف پارلمانی، سیاسی و اقتصادی خاطرنشان کرد: روابط پارلمانی تهران مسکو نمونه خوبی برای توسعه مناسبات در همه زمینه‌ها به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آمریکا باید به چارچوب‌های برجام بازگردد/ هیچ ارتباطات پشت پرده‌ای بین ما و آنها وجود ندارد

وی افزود: مناسبات پارلمانی و سیاسی دو کشور ممتاز است لیکن با توجه به ظرفیت‌های گسترده موجود در دو کشور، همکاری‌های اقتصادی _ فرهنگی نیازمند شتاب بیشتری است.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به اقدامات خلاف عرف آمریکا در منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: آمریکا به اقدامات تحریک آمیز و مداخله جویانه در منطقه ادامه می‌دهد و ادبیات تند حاکم بر کاخ سفید ترغیب کننده رشد تروریسم و افراط گرایی در جهان است.

سفیر روسیه در تهران نیز با استقبال از گسترش مراودات دو کشور گفت: رفت و آمد‌های سیاسی مقامات دو کشور به تقویت همکاری‌ها و تعاملات بین دو کشور ایران و روسیه کمک می‌کند.

در این دیدار علاوه بر مناسبات پارلمانی، طرفین بر راه حل سیاسی در یمن و بر اهمیت تمرکز بر راه حل سیاسی و مذاکره در کشمیر تاکید کرده و نگرانی خود را از شرایط کنونی ابراز داشتند.

دیدار امیرعبداللهیان با سفیر روسیه در تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه
  • بریکس برای تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • آغازی برپایان سلطه واشنگتن درنیجر/پیروزی راهبردی مسکودرمصاف باغرب
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات