Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: در هفته دولت امسال تعداد ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی سیل زدگان با اعتبار ۹ میلیارد تومان و همچنین ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری خسارت دیده با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان مرمت شدند.
اوبه اجرای طرح‌های هادی روستایی اشاره کرد وگفت: ۳۳ طرح هادی روستایی نیزبا اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد و بیش از ۱۵ هزار خانوار از این طرح استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: افتتاح یکهزار و ۲۲۱ واحد مسکونی روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار از دیگر طرح‌های این هفته است.
او ادامه داد:بهره برداری از ۵ واحد مسکونی محرومین که از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هم ازطرحی‌های دیگر است.
او درپایان افزود: صدور و تحویل هزار و ۹۴۵ جلد سند مالکیت روستایی و ۲۹۳ جلد سند مالکیت شهری و واگذاری ۱۶۲ قطعه زمین روستایی به زوج‌های جوان و افراد فاقد زمین برای احداث مسکن مقاوم با مساحت ۵۶ هزار و ۴۳۰ متر مربع از دیگر طرح‌های بنیاد مسکن استان است.
انتهای پیام /گ     افتتاح طرح های بنیاد مسکن  مناسبت هفته دولت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیادمسکن هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرهنگ عباس صفرپور درآیین تکریم و معارفه فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگربا اعلام این خبر گفت: ۴۶ واحد مسکن محرومان در بخش‌های سنگر و کوچصفهان در حال احداث است که این واحد‌ها حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت ، مساحت هریک از این واحد‌های مسکونی را ۵۰مترمربع اعلام کرد و افزود: این واحد‌های مسکونی با ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار به همت بسیج سازندگی، خیران و اعطای تسهیلات بانکی ساخته می‌شود. 

وی تصریح کرد: این واحد‌های مسکونی در حال واگذاری به مددجویان است.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش‌های آقای سجودی ، حامد تقی زاده بعنوان فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگر معرفی شد.

دیگر خبرها

  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود