Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@09:44:22 GMT

تمامی مسکن های مهر تا 9 ماه آینده واگذار می شوند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۳۲۳

معاون امور هماهنگی استانداری تهران با اشاره به اینکه تا 9 ماه آینده تمامی مسکن های مهر واگذار می شوند گفت: موانع پیش روی شهرهای جدید پرند و پردیس را حل کرده ایم و هیچ بهانه ای برای تأخیر در اتمام مسکن های مهر وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد تقی زاده درباره اتمام پروژه مسکن مهر در استان تهران اظهار داشت: حدود 50 هزار واحد مسکن مهر در پرند و پردیس باقی مانده است که براساس برنامه زمانبندی شرکت شهرهای جدید تا 9 ماهه آینده و در نیمه اول سال آینده پرونده مسکن مهر در استان تهران بسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استانداری تهران حمایت های لازم را برای تکمیل پروژه های مسکن مهر داشته است و شرکت های شهر جدید هم متعهد شدند که به تعهداتشان عمل کنند.   تقی زاده بیان داشت: تا کنون چندین جلسه شورای مسکن برای حل مشکلات مسکن مهر در استان تهران برگزار شده است و مصوبات خوبی برای سرعت دادن به روند تکمیل پروژه مسکن مهر داشته ایم.   معاون امور هماهنگی استانداری تهران بیان داشت: مابه التفاوت قیمت تمام شده مسکن مهر نسبت به سال 93 افزایش یافته است و بدلیل نوسانات قیمت ارز اتمام مسکن های مهر با کمی تاخیر همراه بود.   وی گفت: در این مدت شاهد افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تأسیسات بوده ایم که یکی دیگر از دلایل تاخیر در اتمام مسکن های مهر بوده است.   تقی زاده افزود: در شورای مسکن استان تهران دغدغه ها و موانع پیش روی شهرهای جدید پرند و پردیس را حل کرده ایم و در حال حاضر هیچ بهانه ای برای تاخیر در اتمام مسکن های مهر وجود ندارد.   منبع: فارس     

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس یوسف زاده در نشست شورای مسکن شهرستان ساوه اظهار کرد: با توجه به اینکه شماری از واحدهای پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان به صورت تحویل موقت به متقاضیان واگذار شده است، انتظار است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز در اسرع وقت نسبت به محوطه سازی این پروژه اقدام کند.

وی افزود: پروژه ۳۸۴ واحدی نیز در هفته آینده آماده تحویل موقت به متقاضیان است که به مرور قرارداد واگذاری انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: در پروژه ۴۸۴ واحدی نیز با توجه با درصد بالای پیشرفت فیزیکی پروژه، تعدادی از واحدها به صورت موقت به متقاضیان تحویل شده است و مقرر شد طی مکاتبه‌ای با بانک عامل نسبت به آزاد سازی مبالغ باقی مانده اقدام تا شاهد تکمیل کامل این پروژه و تحویل به تمام متقاضیان باشیم.

کد خبر 6088610

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید