Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، افزود: از این تعداد پروژه سه هزار و ۳۳۸ پروژه عمرانی و ۲ هزار و ۹۱ پروژه اقتصادی است.

او، میزان اشتغالزایی این تعداد پروژه را پنج هزار و ۶۹۵ نفر اعلام کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه تعداد پروژه هایی که در این هفته کلنگ زنی می شود را ۱۳۰ پروژه اعلام کرد و گفت: برای اجرای این تعداد پروژه نیز ۲۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افتتاح ۱۹۲ واحد مسکن مهر در پاوه و ۱۹۶ پروژه مسکن مهر مقاوم سازی شده در سرپل ذهاب را از جمله این پروژه های افتتاحی ذکر کرد.

وی همچنین اعلام کرد که نیروگاه ۳۷۰ مگاواتی اسلام آبادغرب نیز آماده افتتاح است اما در لیست پروژه های افتتاحی هفته دولت نیامده است.

شهیدان رجائی و باهنر الگوی ساده زیستی

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، از ساده زیستی، رسیدگی به محرومین، حفاظت و حراست از بیت المال و مدیریت جهادی به عنوان ویژگی های ممتاز دولت شهیدان رجایی و باهنر یاد کرد و گفت: این شهیدان و سبک مدیریت جهادی آنها بهترین الگو برای مدیران فعلی کشور است.

بازوند سبک مدیریت جهادی شهیدان رجائی و باهنر ار مردم محور بودن دانست و افزود: مردم مشارکت خوبی با دولت داشتند و این سبک مدیریتی نیاز اصلی کشور است.

وی در ادامه هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد مدیران به مردم از طریق رسانه ها دانست و گفت: مردم می توانند عملکرد مدیران را نقد و بر کار آنها ایراد بگیرند و ایرادات را به ما منعکس کنند.

او البته تاکید کرد که مدیران باید از طریق رسانه ها در طول سال به مردم گزارش عملکرد بدهند.

استاندار کرمانشاه توجه جدی به رونق تولید از سوی مدیران دستگاه های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: براساس آمارهای مرکز آمار ایران شاخص های حوزه اقتصادی استان نسبت به سال گذشته بهتر شده اما هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده ایم.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست برای رفع نگرانی مردم از وضعیت فعلی و برون رفت از چالش های موجود تلاش خود را دوچندان کنند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و  ۶۰۰ روستا و ۳۴ شهر دارد.

از دوم تا نهم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۳۰۳۳/۸۰۶۶ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح کرمانشاه کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است

به گزارش خبرآنلاین،این درست که رئیس‌جمهور معتقد به حضور میدانی در سفرها استان‌ها است اما بهتر آن است که به جای اینکه هر ماه یک سفر به استانی صورت بگیرد و هزینه‌هایی نیز در برداشته باشد در تهران نشسته و دستورات را صادر کند و مدیران استانی پیگیری کارها را داشته باشند تا روند بهتری بر کارها حاکم شود.

یک فعال سیاسی اصولگرا در ارتباط با سفرهای استانی دولت به روزنامه آرمان ملی گفت: من نفس سفرهای استانی را کار مثبتی می‌دانم، اما اینکه رئیس‌جمهور و تیم همراهمش برای چند بار به یک استان سفر می‌کند بدین معناست که نتوانستند سیستمی را که مشکلات استان حل شود طراحی کنند. برای همین فکر می‌کنند می‌توانند با مراجعات مکرر این مشکلات را حل کنند.

محمد مهاجری گفت: همین که رئیس‌جمهور لازم می‌داند چند بار به یک استانی برود به این معنی است که اصل سفرهای استانی به یک سیستم تبدیل نشده و رفع مشکلات آنها صرفا با حضور شخص آقای رئیس‌جمهور قابل پیگیری است که نشان‌دهنده عدم کارآمدی بروکراسی حاکم بر دولت است.

وی بیان کرد: ‌سفرهای استانی دولت برای این است که کارنامه‌ ارائه کنند. وی تصریح کرد: اخیرا رئیس‌جمهور به یکی از استان‌ها رفت و اعلام کرد که چند صد پروژه را افتتاح کرده و بعد که اعتبار و بودجه مصرفی را اعلام کردند نشان می‌داد که بودجه هر پروژه 50 میلیون بوده است. رئیس‌جمهور برای پروژه 50 میلیونی باید به استان برود؟ حتی بخشدار یک شهر کوچک هم می‌تواند آن را افتتاح کند و نیازی به حضور رئیس‌جمهور نیست. به‌نظرم رئیس‌جمهور یک استراتژیست است و باید در مرکز کشور در ساختمان رئیس‌جمهوری از نخبگان استفاده کند و از مشورت آنها بهره‌مند شود و در جلسات سیاست‌گذاری حضور پیدا کند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900411

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان