Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:10:22 GMT

گیلان میزبان برگزاری ۴ المپیاد استعدادیابی کشوری است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۲۷۰

گیلان میزبان برگزاری ۴ المپیاد استعدادیابی کشوری است

به گزارش خبرنگار مهر، مریم بخشی ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات مهمانسرای المپیک با اشاره به تعامل بین خبرنگاران و اداره ورزش و جوانان استان گیلان، اظهار کرد: زحمات خبرنگاران با مسائل مالی قابل جبران نیست و اداره ورزش و جوانان استان گیلان نگاه ویژه‌ای به خبرنگاران دارد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه در شهریور ماه استان گیلان میزبان برگزاری چهار المپیاد استعدادیابی کشور است، ادامه داد: کسب دو سهمیه توسط ورزشکاران گیلانی برای مسابقات المپیک ۲۰۲۰ قطعی شده و امیدواریم گیلان بعد از چندین سال بتواند مدال المپیکی نیز کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آخرین مدال المپیک استان گیلان توسط محمود نامجو حدود ۶۰ سال پیش کسب شده است.

بخشی با بیان اینکه ورزش سبب ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود، گفت: حضور جوانان در ورزش از بسیاری ناهنجاری‌ها جلوگیری می‌کند و نقش مهمی در کاهش بزهکاری‌ها دارد.

کد خبر 4700364

منبع: مهر

کلیدواژه: مریم بخشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نشست خبری هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور