Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:29:57 GMT

۲۱ طرح صنعتی همزمان با هفته در گیلان بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۲۱۰

۲۱ طرح صنعتی همزمان با هفته در گیلان بهره برداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان پیش از ظهر شنبه در حاشیه بهره برداری از یک واحد تولید پوشاک در رشت ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۲۱ طرح صنعتی در استان گیلان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: برای بهره برداری از این طرح‌ها در مجموع بیش از ۵۸۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه با اشاره به اینکه به بهره برداری از واحد تولید پوشاک، گفت: با بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال بخش صنعتی در قالب صنایع مختلف تولیدی از جمله سیم و مفتول سیمی، پایدار کننده‌های پلیمری، انواع خوراک دام و طیور، پالت‌های چوبی، سبد میوه، ماشین آلات صنایع غذایی، انواع پوشاک، فرآوری چای، تولید فرش و محصولات، آسفالت است که در مجموع برای ۶۲۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.

دلق پوش ادامه داد: با رشد سرمایه گذاری صنعتی در استان می توانیم با تکیه بر توان داخلی و دانش تولیدکنندگان و فراهم کردن اشتغال جوانان، از تحریم‌های خصمانه دشمنان گذر کنیم.

گفتنی است در حال حاضر دو هزار ۹۴۸ واحد صنعتی و ۳۶ شهرک صنعتی در گیلان فعال است.

کد خبر 4700445

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان طرح صنعتی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت

 اسدالله عباسی با حضور در بین مردم شهرک گردشگری و زیارتی امامزاده ابراهیم (ع) شفت با اشاره به حریق نیمه شب گذشته و سوختن حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری گفت: از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای جبران خسارت مردم این منطقه استفاده می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به آتش سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت که عموما سازه‌های چوبی بودند افزود: تعدادی از این واحد‌ها بیمه می‌باشند وبخش زیادی از آنها بدون پوشش بیمه‌ای هستند.

وی به وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم و خسارت وارده گفت: فرماندار شهرستان شفت، مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران حوزه زیرساختی گیلان با حضور در بین مردم حادثه دیده وضعیت را برای رفع مشکلات خسارت دیدگان بررسی کردند.

عباسی با تاکید بر اینکه هلال احمر اسکان اضطراری، تامین اقلام ضروری و غذای گرم برای این خانوار‌ها را آغاز کرده است افزود: به زودی کار آوار برداری شروع می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه گزارشی هم از این حادثه و وضعیت خسارت دیدگان به وزارت کشور و رئیس جمهور ارائه خواهد شد تصریح کرد: کمک‌هایی به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات برای ساخت منازل مسکونی و واحد‌های تجاری خسارت دیدگان این حادثه تامین خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد