Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ وحید قبادی دانا گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و تعدادی از افراد دارای معلولیت در مراکز  شبانه روزی و روزانه سازمان نگهداری می شوند.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی به گروههای مختلف خدمات ارائه می دهد، گفت: بیشتر خدماتی که از سوی سازمان به جامعه هدف ارائه می شود تخصصی است به همین دلیل افراد متخصصی در زمینه های مشاوره و روانشناسی، روانپزشکی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با ما همکاری می کنند.

رئیس سازمان بهزیستی تاکید کرد: بیش از ۴۴ هزار مرکز زیر نظر سازمان بهزیستی به جامعه هدف خدمات ارائه میکنند و بدلیل گستردگی مراکز امکان اطلاع از جزییات فعالیتهای مراکز وجود ندارد بنابراین از مردم درخواست می کنیم برای نظارت بیشتر با ما همکاری کنند.

وی از راه اندازی سامانه دیده بان خبر داد و گفت: این سامانه در راستای نظارت بهتر بهزیستی در مراکز و ارائه خدمات مناسب به جامعه ماه آینده هدف راه اندازی می شود.

قبادی دانا اظهار داشت: این سامانه مانند مراکز ۱۳۷ شهرداری فعالیت خواهد کرد به طوریکه هموطنان می توانند در صورت مشاهده کوچکترین مشکل و کوتاهی در مراکز ، آن را گزارش کرده و کارشناسان در اسرع وقت در جهت رسیدگی و رفع آن اقدام می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی جامعه شبانه روزی شهرداری مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری

حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد در زمینه تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرآیند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرده است.

او افزود: از این طریق، ۱۷ هزار و ۷۴۵ سالمند تحت پوشش مراکز نیکوکاری قرار گرفته اند.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل