Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@00:09:05 GMT

دورزدن تحریم‌ها با تقویت انسجام ملی امکان پذیر است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۷۲۹

دورزدن تحریم‌ها با تقویت انسجام ملی امکان پذیر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند با تشدید فشار بر مردم در بخش‌های اقتصادی ناکارآمدی سیستم و نظام به چشم آید تا زمینه آشوب مردم و سرنگونی نظامی که ثمره خون هزاران شهید است فراهم شود.

مجید خورشیدی روز یکشنبه در آئین تجلیل از کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان اضافه کرد: دور زدن تحریم‌ها به طور یقین به معنی فروش نفت به سبک دوره‌های قبل نیست بلکه به معنی دورزدن و از بین بردن

هرآنچه دشمن بافته با افزایش رضایتمندی جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۴۰ سال است مردم ایران تجربه تحریم را دارند اما به یقین هیچ تحریمی در طول تاریخ بشریت و  جنگ‌های اقتصادی به پیچیدگی تحریم‌های کنونی نیست.

خورشیدی اضافه کرد: براساس سیاست استکبار جهانی صادرات و فروش نفت ایران باید به صفر برسد اما این هدف با تلاش دولتمردان جمهوری اسلامی هیچگاه عملیاتی نمی‌شود.

وی تاکید کرد: امروز دشمن صادرات محصولات پتروشیمی، میعانات گازی، فلزات و هرچه می‌توانند را تحریم کردند اما این عزم، اراده و پایبندی ملت ایران آنان را به ستوه آورده است.

خورشیدی گفت: با وجود همه مشکلات با همت مسئولان و سرمایه‌گذاری قابل توجه مشکل۴۰ ساله آب استان بوشهر برطرف شد هرچند هنوز در بخشی از مناطق استان مشکلاتی در این بخش وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هرچند کارهای بزرگی در کشور و استان برای خدمت رسانی به مردم انجام شده اما هنوز مشکلات و تنگناهایی وجود دارد که همه ما به آنها واقف هستیم.

وی بیان کرد: مردم ایران در این مدت ثابت کردند پای انسجام ملی، وحدت ملی، یگانگی سرزمین کهن خود و نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

وی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال‌جاری گفت: این وظیفه مسئولان است که با ارائه خدمت صادقانه به مردم زمینه برگزاری انتخابات پرشور و آگاهانه را فراهم کنند.

فرماندار تنگستان گفت: مدیران وکارکنان با رصد مسائل بین المللی و داخلی شرایط را برای مردم تشریح کنند به طور یقین اگر مردم بدانند مسئولان صادقانه با آنان صحبت می‌کنند مشکلات و تنگناهای موجود را تحمل خواهند کرد.

عبدالحسن رفیعی پور افزود: ایجاد و تقویت امید و نشاط از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید است و باید شادابیدر کشور همه گیر و فراگیر باشد.

وی بیان کرد: وحدت، همدلی و همگرایی نیازمبرم و ضروری امروز کشور است و همه گروه‌های سیاسی و احزاب باید در مسیر وحدت و همدلی گام بردارند.

رفیعی پور گفت: تضعیف دولت تضعیف نظام وشکست دولت شکست نظام است و باید اختلاف‌های سیاسی و حزبی را در جایی که به نفع مردم است کنار گذاشت و به فکر خدمت صادقانه به مردم بود.

وی یادآور شد: امسال ۵۹ پروژه عمرانی با ۲هزارو ۶۱ میلیارد ریال در شهرستان تنگستان افتتاح و اجرایی می‌شود.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استکبار جهانی پتروشیمی گروه های سیاسی مجلس شورای اسلامی نفت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای قانون «مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه»، به ویژه به استناد مواد ۴ و ۵ قانون فوق الذکر، اشخاص و نهادهای آمریکایی زیر را به دلیل حمایت و تامین مالی رژیم صهیونیستی در ارتکاب اقدامات تروریستی و ترویج و حمایت از تروریسیم و نقض فاحش حقوق بشری در جنگ علیه مردم فلسطین به ویژه مردم نوار غزه، تحت تحریم قرار می دهد:

اشخاص حقوقی زیر به دلیل حمایت و همدستی با رژیم صهیونیستی در ارتکاب اقدامات شنیع علیه مردم فلسطین به ویژه مردم نوار غزه تحت تحریم قرار می گیرند:

۱. شرکت تسلیحاتی لاکهید مارتین (The Lockheed Martin Corporation) به دلیل تهیه و تامین تجهیزات نظامی برای رژیم اسرائیل در طول جنگ غزه؛

۲. شرکت جنرال داینامیک (General Dynamics Corporation) به دلیل تهیه گلوله های ۱۵۵ میلی متری برای رژیم اسرائیل در جنگ علیه غزه؛

۳. شرکت اسکایدیو (Skydio) به دلیل ارسال پهپاد به رژیم اسرائیل در جنگ غزه؛

۴. شرکت شورون (Chevron Corporation) به دلیل همکاری با اسرائیل در استخراج چاه های گاز واقع در شرق مدیترانه و بهره برداری رژیم اسرائیل از منابع مالی حاصل از آن در حمله به غزه؛

۵. شرکت اطلاعاتی خارون (Kharon Company) به دلیل نقش آن در تحریم وزارت خزانه داری آمریکا علیه حماس، کوشش جهت قطع دسترسی حماس و جهاد اسلامی به شبکه انتقال ارز کریپتو به بهانه پولشویی؛

اشخاص حقیقی زیر به دلیل حمایت و همدستی با رژیم صهیونیستی در ارتکاب اقدامات شنیع علیه مردم فلسطین به ویژه مردم نوار غزه تحت تحریم قرار می گیرند:

۱. جیسون گرینبلات (Jason Greenblatt): مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا به دلیل حمایت از نابودی حماس و اولویت دادن حذف این گروه به هر گونه اقدام اصلاحی در فلسطین؛

۲. مایکل روبین (Michael Rubin): از اندیشکده امریکن اینترپرایز به دلیل حمایت از تداوم حمله به حماس تا نابودی کامل این گروه و حذف آن در نوار غزه؛

۳. جیسون برادسکی :(Jason Brodsky) مدیر اجرایی گروه اتحاد علیه ایران هسته ای به دلیل طرح ایده های ضد فلسطینی و انتشار گزارش غیر واقعی در مورد جمهوری اسلامی ایران در عملیات طوفان الاقصی؛

۴. کلیفورد می (Clifford D. May): رئیس بنیاد دفاع از دموکراسی به دلیل حمایت از اقدامات ضد حقوق بشری در جنگ غزه؛

۵. ژنرال برایان فنتون (Bryan P. Fenton): فرمانده نیروهای عملیات ویژه ارتش آمریکا به دلیل کمک اطلاعاتی و امنیتی به رژیم صهیونیستی اسراییل؛

۶. براد کوپر(Brad Cooper) : فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا به دلیل حمایت از اقدامات ضد حقوق بشری در جنگ غزه؛

۷. گرگ هایز (Gregory J. Hayes) :مدیرعامل شرکت تسلیحاتی RTX به دلیل حمایت از اقدامات ضد حقوق بشری در جنگ غزه؛

جمهوری اسلامی ایران در راستای تعهدات بین المللی خود در حوزه حقوق بشر و نیز در مبارزه با تروریسم و تامین مالی تروریسم، به ویژه مبارزه با تروریسم دولتی ایالات متحده آمریکا، تحریم های یادشده را علیه اشخاص و نهادهای فوق اعمال می نماید.

تمام نهادهای جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را جهت اجرای این تحریم ها معمول خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است