Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان ثبت نام طرح‌ها در نشست ایسا به عنوان رویدادی برای بسترسازی توسعه محصولات شرکت‌های صاحب دانش از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، ستارزاده، دبیر اجرایی چهارمین نشست بین المللی ایسا در نشست خبری که برای این رویداد ظهر امروز برگزار شد، گفت: در این دوره از نشست با سه دسته از شرکت کنندگان روبرو هستیم که شامل ارائه دهندگان محصولات لبه دانش و فناوری، سرمایه گذاران خطرپذیر یا صندوق‌های سرمایه گذاری و تسهیل گران که می‌توانند مشاوران حقوقی یا صادراتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. باشند، هستند.

ستارزاده عنوان کرد: در این نشست نیاز‌های فناورانه صنعت ارائه خواهد شد تا علاوه بر توجه و رفع مشکلات صنایع کشور خود بتوانیم شرکت‌ها را با مشکلات صنایع کشور‌های همسایه درگیر کنیم. در این راستا کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های سخنرانی ارائه خواهد شد.

دبیر اجرایی چهارمین نشست بین المللی ایسا ادامه داد: فراخوان عمومی ثبت نام طرح‌ها در این نشست از امروز آغاز شده و متقاضیان تا پایان شهریور ماه ۹۸ می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. بعد از پایان دوره ثبت نام پالایش و ارزیابی درخواست‌ها انجام و سپس براساس شاخصه‌های مدنظر شرکت‌ها و سرمایه گذاران و تسهیل گران منتخب تایید می‌شوند.

به گفته وی داشتن قابلیت تجاری سازی شدن، جنبه نوآوری و علمی بودن فعالیت‌ها و احتمال تناظریابی از جمله شاخصه‌های پالایش و انتخاب شرکت‌ها و محصولات است.

ستارزاده با بیان اینکه ۶۰ هزار گرنت تجهیزات آزمایشگاهی برای شرکت کنندگان نشست در کنار معرفی به شرکت‌های سرمایه گذاری و کریدور‌های صادراتی در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم که در این نشست بتوانیم پل ارتباطی مناسبی بین سرمایه گذاران و ارائه دهندگان محصولات علم و فناوری ایجاد کنیم.

در ادامه این نشست خبری سیدعلی عمرانی، مدیر اجرایی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) گفت: اعتباربخشی، شبکه سازی، ظرفیت سازی و گفتمان سازی را در این بنیاد محور فعالیت‌های خود قرار داده ایم.

عمرانی ادامه داد: در بحث اعتباربخشی اهدای جایزه مصطفی (ص)، در بخش شبکه سازی برگزاری رویداد استپ، در حوزه ظرفیت سازی برگزاری مسابقه دانش آموزی نور و رقابت کنز و در بحث گفتمان سازی و تجاری سازی محصولات رویداد ایسا را برگزار می‌کنیم.

مدیر اجرایی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) اظهار داشت: ایسا در حقیقت در بخش تجاری سازی محصولات و توسعه محصول و جذب سرمایه گذار نقش اساسی دارد و در این زمینه بسترسازی‌های لازم را انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جایزه مصطفی فراخوان ثبت نام نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه حوزه ICT در کردستان به نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی تحمیل شده و شتاب‌دهی اقتصاد استان کمک خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، میثم عابدی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با فعالان حوزه ICT که در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: استان کردستان به‌واسطه داشتن نیرو‌های جوان و متخصص در حوزه مهارت‌های مرتبط با ICT و اقتصاد دیجیتال، می‌تواند سهم قابل توجهی از اقتصاد دیجیتال کشور داشته باشد.

وی افزود: توسعه حوزه ICT در کردستان به نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی تحمیل شده و شتاب‌دهی اقتصاد استان کمک خواهد کرد.

 معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حوزه ICT را مردمی خواند و تصریح کرد: برای ایجاد تغییرات در استان می‌بایست مشکلات موجود احصا و با برنامه‌ریزی‌های مناسب موانع و مشکلات برطرف شود.

وی تصریح کرد: طی جلسات با فعالان راهکارهایی برای توسعه و گسترش فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان استان در حوزه مهارت‌های مرتبط با ICT و اقتصاد دیجیتال مطرح و پیگیری خواهد شد. 

عابدی همسایگی کردستان با کشور عراق و اقلیم را مزیت مناسبی دانست و عنوان کرد: با توجه به عقب‌ماندگی و تقاضای بازار عراق در حوزه اقتصاد دیجیتال و ICT، فرصت مناسبی برای حضور و توسعه خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان استان کردستان در این فضا وجود دارد.

وی به حوزه آموزش‌ دیجیتال اشاره و اضافه کرد: وزارت ارتباطات با همکاری آموزش و پرورش در حال اجرای برنامه ملی "ایران دیجیتال" است که سال گذشته به صورت آزمایشی در 10 استان اجرا شد و امسال در کل کشور انجام می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اذعان کرد: کردستان نیز با توجه به ظرفیت دانش‌آموزشی مناسب استان، 10هزار نفر از دانش‌آموزان دوره متوسطه با همکاری بخش خصوصی و آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

وی؛ هدف از سفر به استان کردستان را احصا‌ء‌ مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت، چاره‌اندیشی برای رفع آن‌ها و پیگیری مسائل وزارت‌خانه در استان کردستان عنوان کرد.

گفتنی است که در این جلسه واحد‌های دانش‌بنیان به طرح مسائل و موانع پیش‌روی شرکت‌ها پرداختند و خواستار حمایت‌های ویژه از سوی وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران استانی شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد