Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:37:04 GMT

ترامپ آگاهانه پیشنهاد ماکرون را رد کرده است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۵۰۴۰

ترامپ آگاهانه پیشنهاد ماکرون را رد کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سوئیسی «نویه زوریخر سایتونگ» در یادداشتی با اشاره به رد پیشنهاد میانجیگری «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا نوشت: ترامپ در حالی آگاهانه پیشنهاد ماکرون را رد کرده که واشنگتن همچنان معتقد به فشار حداکثری علیه ایران است. 

این روزنامه در ادامه نوشت: نگاهی اجمالی به شرایط فعلی و آینده به صراحت نشان می دهد که ترامپ تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بدنبال گذر از یک دوره سکون سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سعی دارد تا زمان انتخابات فضای سیاسی را در همین وضعیت فعلی نگه دارد تا بتواند بعد از برگزاری انتخابات سیاست فشار علیه ایران را جدی تر از قبل در پیش گیرد.

زوریخر سایتونگ همچنین نوشت: اینکه ترامپ پیشنهاد ماکرون برای تقلیل در وضعیت تحریم های اقتصادی فعلی علیه ایران را رد می کند، تنها به این دلیل است که نمی خواهد ایران بینابین تحریم ها اصطلاحا «نفس کش» داشته باشد، چرا که واشنگتن بر این باور است که تهران در صورت کاهش تحریم ها دست به اقداماتی جسورانه می زند.

در ادامه این مطلب آمده است: واشنگتن با در پیش گرفتن سیاستی برنامه ریزی شده درصدد است تا ایران را به دشمنی برای صلح جهانی معرفی کند.

کد خبر 4702278 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران دونالد ترامپ امانوئل ماکرون فرانسه ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی ایران عراق دونالد ترامپ فلسطین سوریه عربستان سعودی جنگ 2015 یمن فرانسه ترکیه روسیه کشمیر جی هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم