Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۵۰ طرح عمرانی و زیرساختی از طریق ارتباط زنده ویدئو کنفراس با رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  استاندار لرستان، امروز(4 شهریور) در این مراسم گفت:۱۰۰ روستای استان با جمعیت ۲ هزار و ۹۳۲ خانوار و اعتبار ۵۳ میلیارد تومان از نعمت گاز بهره مند شده اند.

 

«سیدموسی خادمی»، افزود: با بهره برداری از این تعداد طرح عمرانی ضریب گازدار بودن  روستایی استان به ۸۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد رسیده است.

 

وی اظهار داشت: قبل ار دولت تدبیر و امید ۴۳۶ روستایی لرستان گازرسانی شده بود در حالیکه در ۶ سال گذشته یک هزار و ۳۴۳ روستا از این خدمت برخوردار شد اند.

 

خادمی، افزود: تا قبل دولت تدبیر و امید ۹۲۵ روستا آبرسانی شده بود که  امروز به یک هزار و ۲۲۴ روستا افزایش یافته است.

 

خادمی، خاطرنشان کرد: در هفته دولت ۵۸ طرح  آبرسانی روستایی با بهره مندی سه هزار و ۹۶۹ خانوار و اعتبار ۳۴.۲ میلیارد تومان بهره برداری می شود .

 

وی ادامه داد: ۳۰۰ خانوار ساکن در ۲۳ روستای استان نیز با ۷.۵ میلیارد تومان از نعمت برق برخوردار شده اند و در طول دولت تدبیر و امید نیز ۱۹۱ روستا برق رسانی شده است.

 

استاندار لرستان، خاطرنشان کرد: طرح ارتباطات سیار  و خدمات الکترونی ۲۷۳ روستا در هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

 

خادمی، افزود: سه هزار و ۲۵۰ خانوار از این طرح ها با اعتبار ۹.۳ میلیارد تومان بهره مند شدند و دسترسی یک هزار و ۵۹۰ روستا به خدمات تلفن همراه و اینترنت پرسرعت ایجاد شد

.

گفتنی است،  همزمان با سومین روز از هفته دولت بیش از ۴۵۰ طرح عمرانی و زیرساختی طی ارتباط زنده ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهوری در لرستان بهره برداری شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد روز جهانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دولت شیراز اردبیل مجلس مساجد محمد شریعتمداری گاز رسانی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس