Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در نشست مشترک شوراهای اسلامی و دهیاران بخش بیستون با تاکید بر اشتباه بودن محاسبات دشمن در قبال ملت ایران، اطمینان داد که با هدایت رهبری، تلاش دولت، کشور از گذرگاه جنگ اقتصادی عبور خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ما دکتر الهی تبار  با اشاره به قرار گرفتن در سال انتخابات تصریح کرد: می طلبد مجموعه دستگاهها و مردم به حضور و ثبت نام بهترین ها و انتخاب بهترین ها در انتخابات اهتمام داشته بورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: دشمن ما همان دشمن ساقط کننده دولت دکتر مصدق در 1332، دشمن نهضت امام (ره) در سال42، پشتیبان جریان نفاق پس از انقلاب و تحریک کننده صدام در حمله به ایران بود. تاکتیک امروز این دشمن امروز جنگ اقتصادی، جنگ روانی برای ایجاد نارضایتی و ناآرامی در کشور است.
این مقام مسوول گفت: امروز دولت درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی است. فروش نفت را به کمتر از 200 هزار بشکه رسانده اند و برای کشتیرانی و هواپیماهای ما مشکلاتی ایجاد کرده اند.
وی تاکید کرد: از این گذرگاه با هدایت های رهبری، تلاش دولت در عرصه های دیپلماسی، مدیریت اقتصادی و امنیتی عبور خواهیم کرد و روسیاهی به مستکبران می ماند.
دکتر الهی تبار در ادامه گفت: کرمانشاه باوجود داشتن ثروت و ظرفیت ها در برخی شاخص ها مانند شاخص های اجتماعی وضعیت خوبی ندارد. در بروز این وضعیت همه مقصر هستیم و مرتفع کردن آن تلاش همگانی را می طلبد. توسعه زمانی ماندگار است که همه خواهان آن باشند.
وی تصریح کرد: در این 2 سال که بازوند مسئولیت مدیریت استان را داشته، انصافا تلاشهای خوبی صورت گرفته است. زلزله با به بار آوردن بیش از پنج هزار میلیارد تومان خسارت، تنها حادثه طبیعی بود که به مدیریت استانی سپرده شد.
معاون سیاسی استاندار کرمانشاه افزود: فرمانده قرارگاه زلزله استاندار بود و 11 هزار میلیارد تومان اعتبار به استان آمد. سه و نیم میلیون متر مربع ساختمان ساخته شد.
وی همچنین گفت: مدیریت بحران سیل فروردین نیز با ارتباط معنادار مدیران و مردم شکل گرفت و مردم صحنه گردان کنترل سیل شدند.
ادکتر لهی تبار اظهار داشت: در بحث تغییر شاخص های اقتصادی، نرخ بیکاری از 22 درصد به 14 درصد رسیده و دلیل آن همراهی مردم و پرداخت به زیبایی های استان بوده است. در نرخ تورم از جایگاه نخست به دهم کشور رسیده ایم و نرخ مشارکت اقتصادی نیز با وفاق و وحدت بزرگان و مدیران و همراهی مردم افزایش پیدا کرده است.
وی اضافه کرد: در بحث آسیب ها، با مداخلاتی که در حوزه اجتماعی شکل گرفت طلاق 8.5 درصد کاهش پیدا کرد و ازدواج 2 درصد بیشتر شد و تاب آوری اجتماعی مردم ارتقا یافت.
معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: بیستون بزرگترین ظرفیت خدادادی را در خود دارد. شورا، بخشدار و مردم بیستون در مسیر گذرگاه قرار دارند و باید مطالبه گری صحیح برای استفاده هرچه بهتر از بیستون را در پیش بگیرند. اربعین در پیش است. بیستون در مسیر اربعین قرار دارد و این هنر شماست که چه اندازه از این فرصت استفاده کنید.
وی تاکید کرد: باید مطالبه گری را در مسیر توسعه استان رقم زد و باید نگاه توسعه طلبانه را تقویت کرد.
دکتر الهی تبار افزود: امسال شاهد بازگشایی مرز خسروی خواهیم بود و این در حالی است که سه مرز ما نیز رسمی شده و ما اکنون پنج مرز رسمی داریم. با رسمیت مرزهای شوشمی، شیخ صله و سومار این ما هستیم که از أین ظرفیت چه اندازه بتوانیم استفاده کنیم.
وی در ادامه همچنین گفت: در سال انتخابات باید اهتمام کنیم که بهترین ها ثبت نام کنند و با فراهم شدن مقدمات و الزامات، جرات حضور داشته باشند و نیز به سمت و سویی برویم که بهترین ها را انتخاب کنیم.
معاون استاندار کرمانشاه افزود: استکبار سخت ترین تحریم ها را علیه ما اعمال کرده اما ملت ایستاده است امروز ایران قدرتمند است قدرت موشکی ما بازدارنده بوده و رمز ماندگاری اینها حضور مردم است.
وی تاکید کرد: در انتخابات مجلس به دشمن نشان خواهیم داد که در محاسبات خود اشتباه کرده اند. یک زمان در کوچه های پاوه از انقلاب دفاع می کردیم امروز در مرزهای لبنان از آن دفاع می کنیم.
حضور شما در پای صندوق رای حماسه حضور را رقم خواهند زد این ما هستیم که به عنوان نهادهای اجرایی و نظارتی باید بتوانیم الزامات این حضور را رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

سردار احمد رضا رادان عصر پنجشنبه در اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور (عفاف و حجاب) در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: رئیس جمهور در حمایت از عفاف و حجاب ایستاده است تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری و ساری شود.

وی ادامه داد: همچنین وزیر کشور انقلابی، صدا و سیما، اصحاب رسانه و افراد قلم به دستی که در حمایت از عفت عمومی گام برمیدارند تشکر می‌نمایم.

وی بیان کرد: در طرح نور، راه پر فراز و نشیبی داریم که مردم انقلابی این راه را درک کرده اند و در حمایت از پلیس خودشان به میدان آمده اند.

سردار رادان تاکید کرد: دشمن تلاش فروانی دارد که القا کند پلیس در این معرکه تنهاست، اما مردم خط بطلانی بر افکار پلیدشان زدند و نشان دادن همراه با پلیس هستند.

وی گفت: دشمن در معرکه‌های مختلف به این نتیجه رسیده است که نبرد و رویارو با ایران اسلامی به جز شکست چیز دیگری برایش در بر ندارد و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد، دشمنی که تا بن دندان مسلح و دنیا پشتش بود در برابر تقوا، ایمان و اراده رزمندگان اسلام راه به جایی نمی‌برد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: رژیم جعلی اسرائیل می‌خواهد برای ما ابرقدرتی کند، اما رزمندگان ما تمام دیوار‌های دفاعی دشمن آمریکایی و صهیونیست‌ها را در می‌نوردند و موشک‌ها را به زمین اسرائیل هدایت می‌کنند.

وی با تاکید بر این که دو بال عفت و غیرت نباید از ما گرفته شوند گفت: چشم مردم اگر به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت از آن‌ها گرفته می‌شود و محیط برای بیننده عادی خواهد شد.

سردار رادان ادامه داد: دختران ما دشمن ما نیستند، اما مورد هدف و هجمه دشمن قرار گرفته اند تا سرباز بی جیره و مواجب آن‌ها باشند، لذا ما در حقیقت از دختران میهن اسلامیمان صیانت می‌کنیم، چرا که آنان مادران آینده این مرز و بوم هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست و رسما اعلام می‌کنم موضوع حجاب و عفاف را موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم و آن را انتظامی و امنیتی تلقی نمی‌کنیم.

وی با بیان این که در آینده‌ای نزدیک پشت پرده‌های جریان ضد حجاب را معرفی خواهیم کرد گفت: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.

وی افزود: در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خود هستیم و همینطور نیز بر علیه اراذل و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم.

مردم قم در این تجمع با سر دادن شعار‌های نیروی انتظامی تشکر تشکر، مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل، سردار قهرمان تشکر تشکر، پلیس فداکار تشکر تشکر، الله اکبر، نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است پیروی از فاطمه اطهر است، حجاب ما مظهر ایمان ماست، حمایت خود از اجرای طرح نور در کشور را اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان