Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان، امروز، چهارم شهریور در جمع روحانیون و مبلغان دینی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد کاهش صندوق‌های بزرگ از سطح معابر و نصب صندوق‌های الکترونیکی است، افزود: این اقدام در راستای کاهش آسیب‌های احتمالی و تسریع در خدمت‌رسانی به نیازمندان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این صندوق‌ها با برنامه‌ریزی انجام‌شده از سطح معابر جمع‌آوری و روش‌های نوین الکترونیکی، دستگاه‌های عابر بانک‌، اپلیکیشن سنا (سامانه نیکوکاری امداد) جایگزین می‌شود.
وی تأکید کرد: صدقات مردم برای امور نیازمندان و مددجویان ازجمله کمک‌معیشت، درمان، خرید جهیزیه، مسکن، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و غیره هزینه می‌شود.
الهی راد اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین به‌عنوان موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد خراسان‌شمالی دانست، ادامه داد: یکی از معارف دینی و الهی ما توجه به ایتام و یتیم‌نوازی است.
وی با بیان اینکه این جلسه برای استفاده از ظرفیت معنوی ماه محرم در کمک‌رسانی به محرومین برگزارشده است، گفت: می‌توان از تریبون این مجالس برای تأمین هزینه‌های دانش آموزان نیازمند، درمان بیماران، تهیه نیازمندی خانواده‌های محروم هر روستا بهره گرفت.
وی به تبلیغ و ترویج فرهنگ زکات اشاره کرد، یادآور شد: تبلیغ این واجب الهی می‌تواند، میزان پرداخت زکات را افزایش دهد و به‌این‌ترتیب کمک‌های مردمی این حوزه در رفع نیازهای هر منطقه استفاده می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن صندوق صدقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی