Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:32:33 GMT

مسی بر خلاف رونالدو و نیمار، میراث لالیگا است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۷۹۳۵

مسی بر خلاف رونالدو و نیمار، میراث لالیگا است

خاویر تباس، رئیس لالیگا در بحبوحه شایعات درباره احتمال بازگشت نیمار به اسپانیا می‌گوید حضور ستاره برزیلی به اندازه لیونل مسی برای این لیگ مهم و حیاتی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگا می‌گوید حضور نیمار و کریستیانو رونالدو برای لالیگا به اندازه لیونل مسی مهم نیست. با اینحال تباس می‌گوید مایل است شاهد بازگشت نیمار به اسپانیا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

درحالیکه در تابستان جاری شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت نیمار به بارسلونا در اوج بوده و با توجه به شرکت نکردن ستاره برزیلی در سه بازی اول پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه احتمال انتقال او به اسپانیا بالا به نظر می‌رسد. در کنار تیم سابق نیمار، بارسلونا، احتمال پیوستن او به رئال مادرید هم به عنوان یک احتمال مهم مطرح است.

 

 

خاویر تباس رئیس لالیگا اما به مارکا می‌گوید با اینکه مایل است شاهد حضور نیمار در اسپانیا باشد ولی نه نیمار و نه کریستیانو رونالدو برای لیگ اسپانیا به اندازه حضور لیونل مسی مهم نبوده و اهمیت حیاتی ندارند. تباس در این باره گفت:" بله شکی نیست که من دوست دارم نیمار برگردد. او با کیفیتی که دارد یکی از سه بازیکن برتر دنیا است. بازگشت او به لالیگا برای لیگ ما مهم خواهد بود ولی اهمیت تعیین‌کننده نخواهد داشت".

 

 

رئیس لالیگا در ادامه گفت:" آنچه اهمیت تعیین کننده دارد این است که بیست باشگاه در ده ماه از سال در لالیگا به مصاف هم می‌روند و هر هفته برای هواداران در اسپانیا و در گوشه و کنار دنیا شور و شوق خلق می‌کنند. بازیکنی مثل نیمار باعث می‌شود در کشورهایی که مردم عاشق او هستند عده بیشتری لالیگا را دنبال کنند ولی او عنصری ضروری برای لالیگا نیست. حتی کریستیانو رونالدو هم عنصری ضروری نبود. ولی لیونل مسی برای ما یک عنصر ضروری است چون او میراث لالیگا است".

 

لیونل مسی لالیگا نیمار کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی لالیگا نیمار کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)

گل لیونل مسی به نیو انگلند را مشاهده می کنید.

دانلود (8.1MB)

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)
  • گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • سیاست‌های خلاف تولید، بازنگری شود
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید