Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان ابراهیموویچ در آستانه 38 سالگی از آمادگی خود برای بازی کردن در اروپا صحبت کرده است.

طرفداری- زلاتان ابراهیموویچ باور دارد که به‌راحتی می‌تواند به لیگ برتر بازگردد دوباره مانند یک شیر غران برای منچستر یونایتد بدرخشد.

به گزارش FFT، در 17 ماه گذشته، از زمانی که کهنه‌سرباز سوئدی اولدترافورد را به مقصد شهر ستاره‌ها ترک کرده است، زلاتان ابراهیموویچ به یکی از بهترین بازیکنان MLS تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی روز یکشنبه مقابل لس آنجلس اف‌ سی که دربی شهر لس آنجلس میان لس آنجلس گلکسی و این تیم به حساب می‌آمد، هت‌تریک کرد تا مجموع گل‌های خود در ایالات متحده را از 46 گل به 49 گل برساند تا همه فراموش کنند که او بیش از 37 سال سن دارد. یک مصدومیت بدهنگام در آوریل 2017 باعث شد فصل فوق‌العاده او در اولدترافورد که با به‌ثمر رساندن 28 گل از جمله گل‌زنی در فینال لیگ‌کاپ همراه بود، به پایان برسد. ابراهیموویچ فصل بعد پس از این‌که از بند مصدومیت رها شد، 7 بار برای منچستر یونایتد به میدان رفت، اما نتوانست به کار خود در انگلستان ادامه دهد و راهی ایالات متحده شد، هرچند که خودش باور دارد هنوز هم می‌تواند در لیگ انگلستان به رقابت بپردازد.

من به راحتی می‌توانم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، بنابراین اگر منچستر یونایتد به من نیاز دارد، من این‌جا هستم. اما خب فعلاً گلکسی من را در اختیار دارد، پس شرمنده‌ام! من کارم را در اروپا انجام داده‌ام. از آن لذت برده‌ام و 33 عنوان قهرمانی کسب کرده‌ام و امیدوارم که بتوانم در این‌جا هم به عناوینی برسم. 

منچستر یونایتد در آخرین بازی خود در لیگ برتر در خانه برابر کریستال پالاس با نتیجه 2-1 شکست خورد و زلاتان می‌گوید علی‌رغم جدایی از این تیم، هم‌چنان آن‌ها را دنبال می‌کند.

من آن‌ها را نگاه می‌کنم و دیدم که در بازی قبل با بدشانسی شکست خوردند. اگر پنالتی گل می‌شد، آن‌گاه بازی متفاوت بود، اما در انگلیس یک بازی تا زمان سوت پایان ناتمام است و هراتفاقی ممکن است رخ دهد، مخصوصاً در دقایق پایانی که از دقایق مهم بازی هستند. 

درحالی که پنجره نقل و انتقالات اروپایی به زودی بسته می‌شود، منچستر یونایتد تقریباً مطمئن است که پل پوگبا جایی نخواهد رفت و در فصل جاری هم در منچستر یونایتد حضور خواهد داشت. با این‌حال، چند ماه پیش موضوع انتقال او به رئال مادرید بسیار داغ شده بود و زمانی که از زلاتان در مورد انتقال پوگبا پرسیده شد، او پاسخ داد:

من با او صحبت کرده‌ام. توصیه‌های زیادی هم به او کردم، اما چیزی به شما نمی‌گویم.

 

یکی دیگر از هم‌تیمی‌ها زلاتان در منچستر یونایتد، وین رونی بود که او هم در آمریکا بازی می‌کند، اما قرار است در ماه ژانویه به‌عنوان بازیکن-مربی راهی دربی کانتی شود. زلاتان در این‌باره، افزود:

نه، از برگشتن او به انگلیس تعجب نمی‌کنم. قطعاً اینطور نیست. فکر می‌کنم او به این‌جا آمد، تلاشش را انجام داد و کارش را به خوبی کرد و بله، صبر داشت. شما باید صبر زیادی داشته باشید و حالا صبر او به پایان رسید. منظورم این است که قرارداد من هم 31 دسامبر به پایان می‌رسد و پس از آن نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. وضعیت من با وازا بسیار متفاوت است، من از او پیرتر هستم، اما هم‌چنان بر اوضاع مسلطم و تفاوت‌ها را ایجاد می‌کنم. بنابراین بگذارید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما چیزی که مسلم است، این است که من از نظر بدنی کاملاً آماده‌ام. 

ابراهیموویچ می‌گوید در این شرایط اما کاملاً روی موفقیت لس آنجلس گلکسی برای رسیدن به پنجمین قهرمانی تاریخ این باشگاه در MLS تمرکز کرده است. 

فکر می‌کنم لیگ فوتبال آمریکا هیجانات خودش را دارد. این یک لیگ درحال پیشرفت است و خیلی اتفاق‌ها برای این لیگ خواهد افتاد. تیم‌های جدید خواهند آمد. منظورم این است که شما تیم‌هایی را دارید که برای یک نیم‌فصل دور از خانه بازی کردند و سپس در خانه بازی کردند، چراکه ورزشگاه آن‌ها تکمیل نشده بود. بنابراین اتفاق‌های زیادی برای این لیگ خواهد افتاد. من از حضور در این‌جا لذت می‌برم اما هنوز این لیگ برای رسیدن به سطوح عالی، جای کار دارد که زمان آن‌ را حل خواهد کرد. ما در ایالات متحده هستیم، جایی که هیچ‌چیز غیرممکن نیست. 

ابراهیموویچ فکر می‌کند MLS برای بهتر شدن، نیاز به تغییر فرمت دارد. او در این‌باره نیز اضافه کرد:

فکر می‌کنم زمان آن رسیده است که این لیگ به یک لیگ رقابتی‌تر تبدیل شود. اما قوانین زیادی در این‌جا وجود دارند و این کار را سخت می‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت