Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:35:53 GMT

دیدار استقلال و فولاد رایگان شد؟

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۹۷۳۲

دیدار استقلال و فولاد رایگان شد؟

در آستانه کمتر از دو ساعت مانده به آغاز دیدار استقلال و فولاد، برخی تماشاگران به صورت رایگان وارد ورزشگاه آزادی شدند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. به همین دلیل به هواداران دو تیم اعلام شد که گیت‌های ورزشگاه آزادی از ساعت 14 شروع به کار می‌کنند و هواداران می‌توانند از این ساعت به ورزشگاه آزادی بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تصاویری از معطلی هواداران مقابل گیت‌های ورودی الکترونیکی ورزشگاه آزادی منتشر شد که بسیاری از آن‌ها تا ساعت 16:30 موفق به عبور از این گیت‌ها نشده بودند. این اتفاق باعث شد که مسئولان ورزشگاه آزادی به هواداران اجازه دهند که به صورت رایگان وارد ورزشگاه شوند.

باید دید که آیا این وضعیت در ساعات باقی‌مانده تا آغاز دیدار استقلال و فولاد ادامه پیدا می‌کند یا با رفع مشکل فنی گیت‌های الکترونیکی، هواداران باید با بلیت‌هایی که قبلا تهیه کردند وارد ورزشگاه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال فولاد خوزستان بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدی به پرسپولیس رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

کد خبر 6093525

دیگر خبرها

  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!