Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز هشتم شهریور ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: در هفته دولت شاهد بهره برداری از طرح‌ها و آغاز اجرای طرح‌های جدید بودیم و این هفته فرصتی است تا نقاط ضعف و قوت شناسایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت افزود: از نقاط ضعف می‌توان به برخی سوء مدیریت‌ها اشاره کرد که موجب گرفتاری مردم می‌شود و از طرف دیگر در حوزه فرهنگ هم ضعف‌هایی وجود دارد.

نکونام اضافه کرد: باید فرهنگ اسلام در رأس امور باشد و ارزش‌های دینی برجسته شود که از آن جمله فرهنگ کار، تولید، عبادت و مطالعه است و در برابر آن ضد فرهنگ هایی، چون تجمل گرایی، تنبلی، غربگرایی و کشف حجاب محو شوند.

او ادامه داد: شایسته بود تا امروز که سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در حادثه کور ترور بود، تعدادی از مسئولان دولت در استان با حضور در نماز جمعه و نماز گزاران، راه و پیشه آن شهیدان را تکرار و دستاورد‌های خود در خدمت رسانی را برای مردم اعلام می‌کردند.

نکونام در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم گفت: مردم خود را برای ورود به این ماه آماده کرده اند و هیئت‌های مذهبی هم در حال برنامه ریزی برای اجرای آیین‌های عزاداری هستند، اما فضاسازی شهری در مرکز استان برای ورود به محرم کمتر دیده می‌شود و مسئولان شهری هنوز فرصت دارند تا حال و هوای مرکز استان را محرمی کنند.

او افزود: البته اصل، محتوای محرم است و نباید محور ظواهر باشد که در این راستا سخنرانان، نوحه سرایان و مبلغان باید اهداف قیام عاشورا و مطالب محتوایی را ارائه کنند.

نکونام همچنین در خطبه‌های نماز جمعه امروز به روز بانکداری اسلامی و لزوم بانکداری بدون ربا، شروع هفته احسان و نیکوکاری در آستانه بازگشایی مدارس، روز مبارزه با تروریسم و روز مبارزه با استعمار انگلیس و خباثت‌های همیشگی استعمار پیر اشاره کرد.

انتهای پیام/ف

هفته دولت فرصتی برای بررسی نقاط ضعف و قوت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075268 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • نماز جمعه تهران
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند