Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بنی تمیم سرپرست سابق فدراسیون کشتی در مورد مباحث مطرح شده در مورد بدهی ۵۲ میلیاردی فدراسیون کشتی اظهار داشت: کشتی و موفقیت تیم‌های ملی در این مقطع آنهم در فاصله کوتاه باقی مانده تا مسابقات جهانی قزاقستان که گزینشی المپیک توکیو هم محسوب می‌شود، مهمتر از هر چیزی است و بنده که خودم بعد از استعفای رسول خادم از فدراسیون، مسبب حضور محمد بنا و غلامرضا محمدی شدم، برخلاف برخی جریانات به مسایل ملی نگاه می‌کنم و نمی‌خواهم برای آن‌ها حاشیه ایجاد کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی تمیم ادامه داد: حدود سی میلیارد تومان از بدهی‌های اعلامی مربوط به بحث مالیات است و اصلا این مبلغ اعلامی جز بدهی محسوب نمی‌شود. به شخصه در زمان سرپرستی فدراسیون برای حل مشکل اقدام کردم و با بخشودگی ۹۵ درصدی جرایم مقرر شد ما مبلغ باقی مانده را بصورت اقساطی پرداخت کنیم، که در زمان سرپرستی من دو قسط نیز پرداخت شد، اما در زمان حضور نعمتی بعنوان سرپرست فدراسیون متاسفانه این روند متوقف شد تا موضوع بدهی مالیاتی دوباره مطرح شود. این در حالیست که شنیده ام سلطانی فر وزیر ورزش به شخصه پیگیر حل این مشکل تمامی فدراسیون‌های ورزشی است. چون این مسئله، مشکل تمام فدراسیون هاست.

بیشتر بخوانید:انصراف رسمی رضا یزدانی از رقابت های جهانی کشتی آزاد

نمی‌دانم چرا آقایان می‌خواهند فدراسیون را بدهکار کنند

نایب رئیس سابق فدراسیون تصریح کرد: حدود ده میلیارد از این مبلغ هم مربوط به اجاره بهای درخواستی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برای خانه‌های کشتی و مواردی از این دست است که ما در مذاکرات خود هیچگاه اعتقاد نداشته و نداریم که فدراسیون‌ها باید برای محل تمرین تیم‌های ملی اجاره بدهند و موضوع را به شکلی پیش بردیم تا با توجه به پرداخت‌هایی که بابت تعمیر و نگهداری این اردو‌ها داشتیم این مبلغ محاسبه نشود و اصلا بی معناست که برای محل تمرینات تیم ملی به زیر مجموعه وزارت ورزش اجاره بدهیم. من نمیدانم چرا آقایان می‌خواهند فدراسیون را بدهکار کنند. همانطور که توضیح دادم حدود چهل میلیاردِ ادعایی اصلاً جز بدهی محسوب نمی‌شود.

در مورد بدهی‌های اتحادیه، با لالوویچ توافق کرده بودیم

دبیر سابق فدراسیون کشتی در مورد مسایل مطرح شده در مورد تعلیق و سپس رفع تعلیق ایران از سوی اتحادیه جهانی بدلیل بدهی افزود: قبلا مبسوط در مورد بدهی ایران به اتحادیه توضیح داده ام. ۱۱۰ هزار فرانک مربوط به میزبانی جام جهانی در آذرماه است که قاعدتاً برعهده شهر میزبان است و از طرفی اگر فدراسیون مشکل دارد می‌تواند از میزبانی انصراف دهد. سایر مبالغ نیز بخشی مربوط به جریمه علی رضا کریمی و بعضی مربوط به دوپینگ هاست که کشتی گیران مربوطه خود باید این جریمه مربوط به دوپینگ را بپردازند.

وی ادامه داد: سایر مبالغ بدهی مربوط به اتحادیه جهانی که اغلب برای حق عضویت سالیانه کشتی گیران است را نیز من در زمان سرپرستی ام با اتحادیه و شخص لالوویچ صحبت کردم که در هر مسابقه ده هزار دلار به اتحادیه بپردازیم که حتی در آسیایی چین این مبلغ را پرداخت کردیم، اما بعد از من سرپرست فدراسیون رنج سفر به سوئیس را به جان خرید و ده هزار توافقی ما را بیست هزار یورو کرد و الان هم در دنیا اکثر کشور‌ها بحث بدهی‌ها را دارند و کشور‌های صاحب نام دنیا برای مباحث مالی تعلیق نمی‌شوند.

 

اسناد مالی فدراسیون تا پایان مهر ۹۷ حسابرسی شده بود/ ادعای افراد جزء بدهی‌ها نیست

بنی تمیم افزود: اسناد مالی تا پایان سال ۹۶ مورد تائید حسابرس، مجمع و وزارت ورزش است و حتی تا پایان مهر ماه ۹۷ هم کاملا حسابرسی انجام شده است و تا زمان حضور خادم بدهی فدراسیون ۵ میلیارد و در زمان سرپرستی من و نعمتی هم ۴ میلیارد است که مجموعا حدود ۹ میلیارد است و الباقی مبلغ اعلامی را نمی‌توان به صرف ادعا افراد جز بدهی قرار داد یا اسناد گذشته که همه طبق سرفصل بودجه هزینه شده اند را بیرون آورد و آن‌ها را بدهی محاسبه کرد. متاسفانه شنیده می‌شود افرادی که مدعی مطالبات غیرقابل قبول از سوی فدراسیون قبل بوده اند، الان آمده اندو چند برابر به حسابشان طلب از فدراسیون در سیستم ثبت شده است. ملاک بدهی‌های فدراسیون صورت جلسه نقل و انتقال است که باید خزانه دار قبلی و فعلی، هر دو امضا و تائید کنند که چنین صورتجلسه‌ای هم امضا نشده است. ضمن اینکه ما حدود ۱۳ میلیارد بدهی فدراسیون‌های گذشته را نیز پرداخت کردیم.

بهتر است رئیس جدید با اسپانسر‌هایی که قول داده بود شرایط را برای موفقیت تیم‌های ملی هموار کند

وی خاطرنشان کرد: بیان این مطالب برای روشن شدن افکار عمومی و خانواده بزرگ کشتی بود و از رئیس فدراسیون که از قبل در جریان بدهی‌ها بوده هم درخواست می‌کنم فرافکنی نکند و با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که حمایت ویژه‌ای برای حضور ایشان در فدراسیون داشتند و همچنین استفاده از هفت، هشت بانکی که بعنوان اسپانسر قول داده بودند، یک فضای مناسب برای تیم‌های ملی در راه المپیک ایجاد کنند. چون این رشته در دو المپیک گذشته بهترین عملکرد را بین کاروان ایران داشته است.

بنی تمیم ادامه داد: بهرحال ایشان معتقدند حامی مالی فدراسیون در زمان مدیریت قبلی سودی به کشتی نرسانده و حتما اسپانسر‌های جدید ایشان فضای حمایتی بهتری را برای مدیریت ایشان در فدراسیون ایجاد می‌کنند و ایشان با حمایت دولت و اسپانسر‌های خود این مشکلات را پشت سر می‌گذارد.

در مجمع فوق العاده ضرورت دارد خزانه دار پیشین و حسابرس فدراسیون حضور داشته باشند

بنی تمیم افزود: با توجه به اینکه رئیس فدراسیون قصد دارد روز ۱۲ شهریورماه مجمع فوق‌العاده برگزار کنند و در آن مباحث مالی رو مطرح کنند ضرورت دارد خزانه دار پیشین و حسابرس فدراسیون نیز در این جلسه حضور داشته باشند تا نسبت به امضای صورت جلسه نقل و انتقال حساب‌ها اقدام کنند تا هر موضوعی رسمی و مستند باشد، چون بدون این صورت جلسه صحبت‌ها و مباحث مطرح شده رسمیتی ندارد.

از توجه مردم به روز ملی کشتی سپاسگزاریم

سرپرست سابق فدراسیون کشتی در خاتمه عنوان کرد: از توجه مردم به روز ملی کشتی و حمایت آن‌ها از این روز، سپاسگزاریم. بعد از چهار سال تلاش تیم مدیریتی فدراسیون گذشته، روز کشتی از سال ۹۷ در تقویم رسمی کشور ثبت شد و وقتی بازخورد این روز، که مصادف به سالروز تولد جهان پهلوان تختی است را در میانِ مردم می‌بینیم، نشان از یک کارِ ماندگار، با ارزش و مورد تقاضایِ مردم دارد، که باید بخوبی مراقبت شود تا جایگاه کشتی بعنوان ورزش ملی کشور در میان مردم حفظ شود.

بیشتر بخوانید:

آسیب دیدگی دوباره یزدانی در تیم ملی کشتی آزاد +عکس

رو نمایی از مدال‌های مسابقات کشتی قهرمانی ۲۰۱۹ جهان

احتمال تغییرات بزرگ در تیم ملی کشتی آزاد!

انتهای پیام/

صحبت‌های سرپرست پیشین فدراسیون کشتی به بدهی‌ها و انتقاد از رئیس جدید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادات رضا جباری از درویش از این بازیکن سابق شکایت کرده است.

خبرنگار آنا در این زمینه با رضا جباری تماس گرفت و نظر وی را در این خصوص جویا شد که جباری گفت: من در مجموع صحبت خاصی در مورد مدیریت باشگاه نکردم، اگر انتقادی کردم برای موفقیت پرسپولیس بوده و شخص جباری یا رضا درویش مهم نیستند بلکه موفقیت پرسپولیس مهم است. اگر انتقادی به مدیریت باشگاه شده تنها برای موفقیت پرسپولیس بوده است.

وی افزود: هیچ مطلبی به صورت شخصی برای مدیرعامل ننوشتم ولی بهتر است خودشان بگویند برای چه از من شکایت کردند. ما خصومت شخصی با یکدیگر نداریم و هر مساله ای از طرف من عنوان شده به خاطر عملکرد ایشان در باشگاه پرسپولیس بوده است.من به مساله شخصی درویش ورود نکرده ام و تهمت و افترایی هم نزدم.سپر حیدری هم در استوری های خود از پرسپولیس حمایت می کرد، الان طوری شده که اگر نقد منصفانه هم انجام بدهید متاسفانه به او بر می خورد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد:هدف صحبت های من شخص درویش نبوده، بلکه نسبت به عملکرد ایشان در قبال باشگاه پرسپولیس و هواداران تیم مطلب نوشته و حتی در استوری هایم به این موضوع تاکید کردم که هیچ خصومت شخصی با دشمنی با آقای درویش ندارم. به زعم بنده درویش اشتباهی داشته و من هم استوری گذاشته ام. اولیت من پرسپولیس است نه شخص خودم یا رضا درویش. خودم را پرسپولیسی می دانم و همیشه پای این تیم ایستاده ام. مساله ای هم باشد پای پرسپولیس می ایستم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!