Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:46:50 GMT

اپلیکیشن سکه؛ پرچمدار طرح قبض سبز

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۷۴۹۹

اپلیکیشن سکه؛ پرچمدار طرح قبض سبز

اپلیکیشن سکه در تازه‌ترین خدمت خود، علاوه بر امکان پرداخت" قبض برق " استعلام جزئیات و بدهی قبض برق را نیز فراهم کرده است. ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ بازار اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت " به‌پرداخت ملت "اپلیکیشن سکه در همراهی با طرح «قبض سبز» و با هدف حذف قبوض کاغذی ودر راستای حفاظت از محیط زیست، خدمت استعلام و پرداخت قبض برق را به امکانات خود اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سرویس به‌منظور کاهش و حذف تدریجی برگه‌های قبض برق راه‌اندازی شده است که استعلام، مشاهده و پرداخت قبض برق را از طریق اپلکیشن سکه میسر می‌سازد.
برای استفاده از این سرویس می‌توان پس از نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن سکه به روش ذیل قبض برق خود را به سهولت و امنیت  پرداخت کنید.  
1- ابتدا از منوی اصلی وارد منوی پرداخت قبض شده سپس گزینه برق را از میان گزینه های موجود انتخاب و شناسه قبض خود را وارد نمایید (شناسه قبض تنها برای مرتبه اول ضروری است) و در انتها گزینه استعلام را انتخاب نمائید.
2- پس از مشاهده و تائید جزئیات قبض برق ، اطلاعات کارت بانکی خود را وارد و یا از لیست کارتها یکی را انتخاب نمایید.
3- پس از ورود اطلاعات کارت بانکی و انجام تراکنش ، رسید الکترونیک پرداخت قبض صادر خواهد شد.
گفتنی است اپلیکیشن سکه نیاز به خروج از خانه یا محل کار برای انجام امور بانکی و پرداختی را به حداقل ممکن رسانده است.
علاقمندان به استفاده از خدمات اپلیکیشن سکه می‌توانند آن را وب سایت به نشانی sekeh.behpardakht.com و یا مارکتهای معتبر و مورد تائید دانلود و نصب نمایند.
پس از دانلود و نصب اپلیکیشن و بازکردن برنامه، ابتدا شماره همراه خود را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برایتان ارسال شود. سپس با واردکردن کد فعال‌سازی وارد صفحه نخست اپلیکیشن شوید.و براحتی از " منوی پرداخت قبض " جهت استعلام جزئیات و بدهی قبض های خود ، پرداخت آن استفاده نمائید.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید

مدیرکل استاندارد استان تهران، گفت: طلاهای نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدحسین طاهری اظهار داشت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

طاهری توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان